سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان حق شناس با نام دلشوره


آهنگ : محسن شریفیان ، تنظیم : پیام شمس

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

 
دانلود آهنگ احسان حق شناس با کیفیت Mp3 128 

متن آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره :

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

♫♫♫♫♫♫

ما براش می میرم خودشم می دونه

ما براش می میرم خودشم می دونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

نمی دونم چرا با ما نا مهربونه

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم.دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

دلم بد جوری داغونه داغونه دارم دلشوره می گیرم

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام دلشوره

♫♫♫♫♫♫

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

دلم بد جوری داغونه داغونه

یه کاری با دلم کردی که حتی از خودم خودم سیرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد