سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

 رازهای درباره‌ی پوست که ماه تولدتان آشکار می‌کند

طالع بینی ماه تولد, طالع بینی خورشیدی

طالع بینی ماه تولد

 

حتی اگر اعتقادی به طالع‌بینی نداشته باشید، شک ندارم که گاهی مطالبی درباره‌ی طالع خود می‌خوانید. طبق نظر طالع‌بین‌ها نماد تولد علاوه بر زندگی عشقی یا کاری می‌تواند بر جنبه‌هایی از زیبایی ظاهری شما نیز سایه افکند. ربکا گوردون، طالع‌بین که در نیویورک، آستین و تگزاس که با همکاری متخصص زیبایی‌شناسی شوان داس به ما می‌گویند که چطور با استفاده از فلسفه‌ی ستاره‌ها مراقبت از پوست را به حد کمال برسانیم.

 

نماد آتش

آتش، یکی از چهار عنصریست که بر طبق نمادهای زودیاک یا صور فلکی دوازده‌گانه طبقه‌بندی شده و نماد انرژی، ستیزه‌جویی و اشتیاق است.   

قوچ

۲۱ مارچ – ۱۹ اپریل

متولدین برج قوچ فعال و زیرکند و برج قوچ نماد مقاومت و سرسختی است. همچنین افراد با نماد آتش بسیار آتشی‌مزاج هستند. به باورِ گوردون به دلیل درجه‌ی حرارت بدن این افراد همواره با مسائلی مانند برافروختگی چهره، عرق‌سوز شدن، جوش‌های پوستی و آکنه‌ دست به گریبانند.

 

توصیه‌های زیبایی: گوردون می‌گوید، برش ضخیمی از خیار خنک را روی چشم‌ها و پیشانی قرار  دهید تا گرمای مضاعف پوست را جذب نماید، تاثیر آن سریعا نمایان می‌شود. برای آنکه دائما حرارت بدنتان را در حد ملایم حفظ نمائید داس محصولات زیبایی که حاوی مواد خنک‌کننده‌ و نرم‌کننده‌ طبیعی آلوورا هستند یا خود آلوورا را پیشنهاد می‌کند. او می‌افزاید که می‌توان آنها را در یخچال نگهداری کرد و برای درمان پوست صورت یا سر از آن بهره برد.

 

شیر

۲۳ جولای – ۲۲ آگوست

شیر نماد قدرت و انرژیست که از سوی خورشید کنترل می‌شود. گوردون معتقد است که متولدین این برج مستعد پوست‌های خشک‌اند زیرا نماد آتش و حرارت پایدار در آنها رخنه کرده است.

 

توصیه‌های زیبایی: گوردون روغن نارگیل را برای پوست خشک متولدین برج شیر پیشنهاد می‌کند.  زیرا روغن نارگیل به آسانی موجب جذب زنجیره‌ی ملایمی از اسیدهای چرب( مولکول‌های مشابهی که سلول‌های غشای پوست را می‌سازند)می‌شود، بنابراین نه تنها از خواص آب‌رسانی به پوست برخوردارند بلکه به طور طبیعی از هجوم رادیکال‌های آزاد به پوست ممانعت می‌کنند. او پیشنهاد می‌کند که ۱ قاشق سوپ‌خوری روغن نارگیل را با ½ قاشق چایخوری عسل و ½ قاشق چایخوری آبلیمو مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید که موجب نرمی، آب‌رسانی و شفافیت پوست‌های کدر و خشک می‌شود.

 

کماندار

۲۲ نوامبر – ۲۱ دسامبر

کماندار در برج‌های فلکی نماد فلاسفه‌ی جویای خرد است اما متولدین این برج تمایل دارند که هر کاری را به گونه‌ایی اغراق‌آمیز به سرانجام برسانند، گوردون خاطر نشان می‌سازد که چنانچه متولدین برج کماندار طبق تمایل غریزی در هر کاری از جمله خوردن و نوشیدن روزانه نیز افراط کنند علاوه بر قرمزی پوست، جوش و آکنه، دچار عدم تعادل می‌شوند که بالطبع التهاب و خستگی را برایشان در بر خواهد داشت.

 

توصیه‌های زیبایی: داس پاک‌کننده‌های صورت با قدرت پاک‌کنندگی ۲٪ حاوی گلیکول یا اسید استیک را پیشنهاد می‌کند. وی می‌گوید ما محصولات پاک‌کننده‌ی صورت Peter Thomas Rothh که حاوی اسید گلیکول با غلظت ۳٪ ، ویتامین B مرطوب‌کننده و نرم کننده هم می‌باشد و از سوزش و خارش پوست نیز جلوگیری می‌کند را ترجیح می‌دهیم. داس می‌گوید، شب‌ها پیش از خواب صورت خود را با شوینده‌ی اسیدی لایه‌بردار پاک کنید تا هم سلول‌های مرده را بزداید و هم منافذ پوست را پاکسازی نماید. صبح‌ها پوست را با پاک‌کننده‌‌های ملایم‌تری مانند جوجوبا را برس‌‌ مخصوصش استفاده کنید.

 

نماد زمین

عنصر زمین نماد ماده‌ گرایی، محافظه‌کاری، عمل‌ گرایی و ثبات است.

 

گاو

۲۰ اپریل – ۲۰ می

گوردون معتقد است سرسختی متولدین این برج با گلو، گردن و تارهای صوتی آنها پیوند خوررده، جناخ سینه‌ی آنها پوستی لطیف دارد که مستعد سوزش، خارش و خشکی است.

 

توصیه‌های زیبایی: برای نرم کردن پوست ترقوه و گردن یک ماسک ضد التهاب، متشکل از جودوسر  خیس‌خورده که دارای خاصیت آب‌رسانی و التیام‌بخشیست و آلوورا که از خواص ضدباکتریایی برخوردار است، بسازید. ۱ قاشق سوپ‌خوری جودوسر ارگانیک خالص را پیش از آنکه با ۲ قاشق سوپ‌خوری ژل ۱۰۰ خالص آلوورا مخلوط کنید، با دقت تمام درون قهوه‌ساب ریخته و آسیاب کنید.

 

داس پیشنهاد می‌کند که از یک ظرف آهنی کوچک و قاشق استفاده کنید تا مادامی که محلول را به پوست گردن، ترقوه و صورت می‌مالید، خنک بماند. اجازه دهید این محلول به مدت ۵ دقیقه روی پوست بماند، پیش از آبکشی با آب ولرم، محلول را روی پوست ماساژ دهید و در نهایت شسته و با یک حوله‌ی مرطوب خشک کنید.

 

بز

۲۲ دسامبر – ۱۹ ژانویه

رهبران خردمند، متولدین برج بز افرادی هوشمند هستند، از نظر جسمانی متولدین برج بز مستعد خشکی، حساسیت و خارش پوست‌اند، به ویژه این مشکلات پوستی در طول زمستان، فصلی که در آن متولد شده‌اند، شدت می‌یابد.

 

توصیه‌های زیبایی: شما باید از سر تا نوک پایتان را آب‌رسانی نمائید. گوردون پیشنهاد می‌کند که پس از دوش گرفتن و مادامی که هنوز پوسستان مرطوب است، مخلوطی از ۴/۱۱ فنجان روغن درخت shea و چند قطره روغن کنجد معطر را بر پوسستان بمالید. ماهی یکبار جمجمه‌ی سرتان را با عشق ماساژ دهید: ۵ تا ۷ قطره روغن بادام را روی پوست سرتان بریزید و اجازه دهید به مدت ۷ دقیقه بماند، سپس شامپو بزنید.

 

سنبله

۲۳ آگوست – ۲۲ سپاتمبر

گردون می‌گوید که سنبله در زمره مستقل‌ترین و سخت‌کوش‌ترین نمادهای صور فلکی به شمار می‌رود. زیر چشم‌ها؟ حلقه‌های سیاه زیر چشم احتمالا پس از بی‌خوابی یک شب پرمشغله یا اضطراب نمایان شود.

 

توصیه‌های زیبایی: ماسک خنک‌کننده‌ی آووکادو برای تسکین نقاط زیر چشم. توصیه‌ی گوردون این  است که ¼ فنجان آووکادوی رسیده‌ی خنک را با ¼ فنجان ژل آلورا به صورت خمیر درآورید. پس از آنکه پوست خود را تمیز نمودید این خمیر را زیر چشم بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بماند. در کمال ملایمت این مواد را با دستمال از روی پوستتان پاک کنید و پس با آب ولرم بشوئید. این ماسک خنک‌کننده، کمک می‌کند تا گردش خون تسریع شود و تغییر رنگ پوستتان کاهش یابد، در عین حال ویتامین C و E موجود در آووکادو پوستی شفاف را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

نماد هوا

عنصر هوا دال بر ارتباط، ذکاوت و منطق است.

 

دوقلوها

۲۱ می – ۲۱ ژوئن

گوردون معتقد است از آنجایی که نماد دوقلوها با تغییر و برانگیختگی دائم پیوند خورده، دست‌ها و بازوانشان مستعد فرسودگی و سایش است.

 

توصیه‌های زیبایی: داس معتقد است متولدین این ماه باید بر مراقبت بی‌وقفه از دست‌هایشان  تمرکز کنند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند اما اولین بخش از بدن هستند که علائم پیری در آن نمایان می‌گردد. او پیشنهاد می‌کند که پوست دست و آرنج را با اسکراب نمک روشن و آب‌رسانی کنید: ¼ فنجان روغن زیتون خالص را با ¼ فنجان روغن تخمه‌ی آفتاب‌گردان، ۱/۸ فنجان آبلیمو و کمی نمک دریا مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه روی دست‌ها و بازوها ماساژ دهید و بیشتر توجه‌ خود را به آرنج‌ها و بند انگشتان که زبرترند معطوف سازید. سپس این مواد را از بشویئد، با ملایمت خشک کنید و کرم مرطوب کننده بزنید تا همواره دست و بازوانی نرم داشته باشید.

 

ترازو

۲۳ سپتامبر – ۲۲ اکتبر

ترازو از سوی سیاره‌ی ونوس که الهه‌ی عشق، زیبایی و هنر است، کنترل می‌شود. این نماد همچنین در تصرف کلیه‌ها دچار نوسان می‌شود و مستعد عدم توازن قرار می‌گیرد. گوردون می‌گوید اگر بدن و به ویژه کلیه‌‌های(مسول تنظیم خاصیت اسیدی و قلیایی) متولدین برج ترازو به اندازه‌ی کافی آب دریافت نکند، خاصیت اسیدی بر آنها غالب شده و زمینه‌‌ی جوش‌های پوستی را فراهم می‌آورد.

 

توصیه‌های زیبایی: داس توصیه می‌کند که روزانه از محصولات پاک‌کننده‌ که حاوی اسید گلیکولیک با قدرت پاک‌کنندگی ۲ تا ۳۳٪ است و حداقل سه بار هفته از ماسک خاک رس که گرد و غبار را از منافذ پوست می‌زداید، استفاده کنید تا نیازهای پوستی را مرتفع سازید. اوهمچنین می‌افزاید که روزانه حتما به پوست خود مرطوب‌کننده بزنید تا از خشکی و زبری پوستتان ممانعت کنید.

 

دلو

۲۰ ژانویه – ۱۸ فوریه

گوردون معتقد است این نماد از هوا، قانون‌شکن‌ترین جوهر صور فلکی است. نمادی که ارتباطی عمیقی با سیستم گردش خون دارد، اغلب متولدین برج دلو با مشکلات گردش خون دست به گریبانند.

 

توصیه‌های زیبایی: گوردون و داس برای بهبود جریان گردش خون و سیالیت لنف‌‌ها که می‌تواند  منجر به ورم صورت شود، کشیدن برس خشک را بر پوست بدن و صورت پیشنهاد می‌کنند. با برس سفت مویی به پاها و دست‌ها به شکل دایره‌وار ضربه بزنید و به سمت قلب بروید و بدین ترتیب با کل بدن ادامه دهید. برای صورت نیز از برس‌های نرم از مجموعه‌ برس‌های نرم مخصوص پاک‌کنندگی صورت ، استفاده کنید و از این دستورالعمل‌ها پیروی کنید:

با برسی کوچک حرکات ضربه‌ایی خود را از گردن تا زیر فک آغاز کنید.

در جهت حرکت عقربه‌های ساعت تا زیر استخوان گونه پیش بروید، از اطراف دهان به سمت گوش بروید.

پیش از آنکه نوک بینی را به آرامی و در کمال ظرافت ضربه بزنید به سراغ اطراف گونه‌ها( از بینی تا گوش) رفته و با برس ضربه بزنید.

از نوک بینی به سمت حدفاصل بین ابروها پیش روید.

با برسی کوچک‌تر و البته نرم‌تر، در جهت عقربه‌های ساعت به اطراف چشم‌ها و زیر خط ابروها ضربه بزنید.

کار صورت را با ضربه‌هایی از مرکز پیشانی به سمت شقیقه پایان دهید.

 

نماد آب

عنصر آب اشاره به تخیل، احساس و درون‌گرائی دارد.

 

عقرب

۲۳ اکتبر – ۲۱ نوامبر

گوردون می‌گوید برج عقرب با خصیصه‌های مانند احساساتی بودن، وفاداری و سعه‌ی صدر در زمره‌ی بی‌ثبات‌ترین نمادهای صور فلکی به حساب می‌آیند که با جوش‌های ناگهانی مانند جوش‌های سرسیاه یا جوش‌های عمیق و دردناک بروز می‌کند.

 

توصیه‌های زیبایی: پس از استفاده از پاک‌کننده‌های پوست، از لوسیون مخصوص جوش‌ استفاده کنید. داس پیشنهاد می‌کند که ۲۲ قاشق سوپ‌خوری سرکه‌ی سیب را با چند قطره آب‌لیموی تازه مخلوط کنید و با اسفنجی از جنس کتان روی جوش‌ها بمالید. سپس از سرم‌ حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود و تاثیرات خشک‌کنندگی لوسیون را متعادل سازد.

 

ماهی

۲۰ فوریه – ۱۹ مارس

گوردون توضیح می‌دهد که متولدین برج ماهی فوق‌العاده احساساتی، خلاق و شهودگرا هستند. چناچه اجازه دهند احساسات در وجودشان انباشته شود و آن را بروز ندهند، این استرس در غالب التهاب و خارش در پوست نمایان می‌شود.

 

توصیه‌های زیبایی: دوبار در روز کرم مرطوب‌کننده‌ی ضدالتهاب پوستی حاوی روغن عصاره‌ی گل رز مانند کرم مرطوب‌کننده‌ی گیاهی Mountain Rosee روی پوست خود بمالید. به اعتقاد هر دو متخصص روغن عصاره‌ی گل رز برای پوست‌های حساس، کرم ضدالتهابی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

سرطان

۲۱ ژوئن – ۲۲ جولای

برج سرطان با تمایل به دو سمت بدخلقی و محبت، نگهبان صور فلکی است. گوردون معتقد است که آنچه درباره‌ی برج سرطان به عنوان قوی‌ترین نماد آب نگران کننده به نظر می‌رسد، احتباس مایعات که تحت تاثیر چرخش ماه و جزر و مد است.

 

توصیه‌های زیبایی: مایعات انباشته در زیر پوست صورت را با برسی خشک جا به جا کنید. گوردن پیشنهاد می‌کند که برای تسکین تورم‌ اطراف چشم، به مدت ۱۰۰ دقیقه چای کیسه‌ایی سیاه یا سفید که روی درب قوری مرطوب شده را زیر چشم‌ها قرار دهید تا التیام یابند. چای حاوی آنتی‌اکسیدان است که پوست را شفاف می‌کند، درعین حال کافئین از میزان فشار بر رگ‌های خونی می‌کاهد و تورم را کاهش می‌دهد.

منبع:majalesalamat.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد