سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

چگونه با افسردگی دوران بارداری مقابله کنیم؟

افسردگی در دوران بارداری و دوره ی پس از زایمان معمولا شایع است. از این رو اگر دارای علائم افسردگی در دوران بارداری هستید یا بعد از اطلاع از بارداری تان افسرده شده اید، برای درمان سریعا به پزشک مراجعه کنید.

 
ادامه مطلب ...

چگونه جوانتر شویم

جواب این سوال خیلی پیچیده تر از تعداد شمع های روی کیک تولدتان است. عادات روزانه میتواند به اضافه شدن یا کم شدن سن کمک کند، عاداتی مانند مقدار ورزش و میزان استرسی که به خود وارد میکنید.

 

در این مقاله راه هایی به شما نشان میدهیم که میتوانید با کمک آنها جوانتر شوید.

   ادامه مطلب ...

چگونه در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم؟

 

در مطلب پیش‌رو با نحوه تنظیم محدودیت مصرف اینترنت در سیستم عامل ویندوز 10 آشنا خواهید شد. با این‌کار می‌توانید برای خود یا سایر کاربران حد و مرزی مشخص تعیین کنید. 

معمولا اکثر کاربران برای شبکه‌های موبایل محدودیت یا سقف مصرف اینترنت را تعیین می‌کنند؛ اما اگر بخواهید چنین کاری را برای اینترنت وای‌فای یا شبکه (Ethernet) خود انجام دهید چطور؟

 

در بیلد 17063 نسخه رداستون 4 ویندوز 10 شما می‌توانید برای تمامی کانکشن‌ها، فارغ از metered بودن یا نبودن آنها، محدودیت‌هایی را تعریف کنید. این قابلیت احتمالا در ماه مارس 2018 ارائه شده و بهبود ویژگی مصرف دیتا یکی از نکات مثبت بارز آن خواهد بود.

   ادامه مطلب ...

چگونه با حقوق کم پس انداز کنیم؟

پس انداز را می توان به دو گروه پولی و غیرپولی تقسیم کرد. پس انداز غیرپولی شامل مجموعه وسایل و لوازم و موجودی هایی است که هر فرد و خانواده از آن برخوردار است. این موجودی در دو گروه اقتصادی و اجتماعی جای می گیرند؛ یعنی موجودی هایی که با پرداخت پول به دست آمده اند و می توان آن ها را دوباره به پول تبدیل کرد و موجودی هایی که با روابط اجتماعی به دست می آیند و به پول تبدیل نمی شوند؛ اگرچه ممکن است مبنای دریافت پول نیز باشند.  ادامه مطلب ...

معمای چند نفر به سه زبان حرف می‌زنند؟

 معما های جالب با جواب

 

از صد مهمان که در جشنی شرکت کرده‌اند، ۹۰ نفر اسپانیایی حرف می‌زنند، ۸۰ نفر ایتالیایی و ۷۵ نفر هم به زبان ماندارین صحبت می‌کنند.

دست کم چند نفر در این مهمانی هستند که به هر سه زبان صحبت می‌کنند؟ یا به عبارتی کم‌ترین تعدادی که به هر سه زبان حرف می‌زنند، چقدر است؟

 

↓↓↓

↓↓↓

↓↓↓  ادامه مطلب ...