سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

خانه محل تولد هیتلر + تصاویر

 

خانه ای که هیتلر در آن متولد شد سرگذشتی بسیار عجیب و پر ماجرا دارد با ما همراه باشید تا گوشه ا از اتفاقات پیرامون آن را بخوانید.

 

خانه ای که هیتلر در آن متولد شد

تصاویری که میبینید از ساختمان سه طبقه ای که آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی در آنجا به دنیا آمده بود. «Braunau am Inn» شهر  کوچکی در ساحل جنوبی رودخانه «این» نزدیک به مرز آلمان است. اما میراث تاریکی را با خود حمل می کند. در این شهر یک خانه سه طبقه آجری معمولی به نام خانه شماره 15 قرار دارد. این خانه جایی است که آدولف هیتلر متولد شد. رهبر حزب نازی در  20 آوریل 18899 در این خانه به دنیا آمد.


در آن زمان این ساختمان یک مهمان خانه متوسط بود که پدر هتلر «آلویس هیتلر» با همسرش و مادر آدولف «کلارا پولزی» زندگی می کرد. خانواده هیتلر تنها چند هفته در این ساختمان زندگی کردند و بعد به آدرس دیگری در این شهر نقل مکان کردند و هنگامی که آدولف سه ساله بود این شهر را برای همیشه ترک کردند. اما هیتلر در سال 19388 در راه وین، مدت کوتاهی به شهر  زادگاهش بازگشت، بعد از اینکه اتریش را به آلمان نازی اضافه کرد.
 
این ساختمان قرن هفدهمی تا جایی که به یاد می آید یک مسافرخانه بوده است. پس از اینکه آدولف رهبر حزب کارگران حزب سوسیالیست آلمان شد، ارزش ملک چهار برابر شد. نازی ها این ساختمان را به دست آوردند، آن را بازسازی کردند و به یک مرکز فرهنگی با یک گالری و یک کتابخانه عمومی تبدیل کردند. بعد از پایان جنگ جهانی دوم، خانه به صاحبان قبلی بازگردانده شد و تا سال 1965 به عنوان یک کتابخانه عمومی استفاده می شد. درطول سال ها، این جاذبه عجیب و غریب یک مکان زیارتی برای هواداران نازی و راست گراها بوده است.

وزارت کشور اتریش درمورد اینکه نئونازی ها دوباره از آن استفاده کنند نگران شد و در سال 1972 ساختمان را اجاره کرد تا مانع نگهداشتن علاقمندان هیتلر شود. تا حدود پنج سال یک مرکز مراقبتی و کارگاه برای افراد معلول در ساختمان ایجاد کرد. اما اجاره نامه در سال 2011 به پایان رسید و از آن پس این ساختمان خالی مانده است. این خانه نشانه خاصی ندارد اما یک گرانیت بزرگ در نزدیکی پیاده رو وجود دارد که در سال 1989 به مناسبت صدمین سالگرد تولد هیتلر در این نقطه قرار داده شده است. این سنگ یادبود از معدن سنگ مشهور ماتهاوزن در اردوگاه کار اجباری آمده است. آینده زادگاه هیتلر نامعلوم است اما چند ماه پیش اعلام شد که این ساختمان تخریب می شود. برخی از ساکنان براناو از این خبر خوشحال خواهند شد.
 
هیتلر
 
هیتلر
 
هیتلر
 
هیتلر
 
هیتلر

خانه محل تولد هیتلر + تصاویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد