سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

داستان قسمت آخر سریال شهرزاد لو رفت!


داستان قسمت آخر سریال شهرزاد لو رفت

    

لو رفتن ماجرای سریال شهرزاد در قسمت های پایانی

بازیگر نقش مل مل در «شهرزاد» گفت: فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش تولید است و در اردیبهشت ماه ضبط می شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من بزرگ آقا کشته و شیرین دختر او راهی تیمارستان می‌شود به همین دلیل بچه به شهرزاد تعلق می‌گیرد و او با فرهاد ازدواج می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این روزها مشغول ضبط سکانس پایانی یک تله فیلم با عنوان دو خواستگار به کارگردانی علیرضا اتفاقیان هستم که در این تله خشایار راد، رضا رویگری، زهره حمیدی و یک بازیگر شیرازی نیز حضور دارند.

وی افزود: قصه این فیلم نیز به این گونه است که سه خواهر در یک خانواده هستند که نقش یکی از این سه خواهر را من و دیگری را زهره حمیدی بازی می کنیم. در این فیلم ما هر کدام دو پسر داریم و خواهر دیگر ما یک دختر دارد و رضا رویگری نقش برادر ما بازی می کند که وضعیت مالی خوبی دارد؛ اما هیچ همسری ندارد و در ادامه می خواهد تمام ارث و میراث خود را به نام دختر خواهرش کند و ما در این میان تلاش داریم این دختر را عروس خود کنیم.

بازیگر «دنیای شیرین دریا» عنوان کرد: با توجه به سابقه آشنایی با علیرضا اتفاقیان و داستان پر کشش این فیلم حاضر به ایفای نقش در این تله شد.

این بازیگر با اشاره به حضورش در سریال «شهرزاد» تصریح کرد: حسن فتحی کارگردان بسیار خوش فکر است و هر بازیگری آرزوی همکاری با او را دارد که این اتفاق در “شهرزاد” برای من رخ داد؛ البته این را هم باید بگویم که در ابتدا قرار بود نقش دایه بچه های بزرگ آقا را بازی کنم که نقش بسیار پر رنگی بود. اما در ادامه فیلم نامه عوض شد و این نقش به من رسید. روزی هم که سر صحنه رفتم به حسن فتحی این موضوع را گفتم و او در پاسخ به من گفت با وجود اینکه نقش مل مل در “شهرزاد” نقش کوچکی است؛اما اگر خوب از آب دربیاید، دیده می‌شود که خدا رو شکر این اتفاق هم افتاد.

بازیگر سریال «شهرزاد» عنوان کرد: با خروجی خوب سریال «شهرزاد» مردم از شبکه های ماهواره ای به سمت یک سریال ایرانی گرایش پیدا کردند و با توجه به اینکه این سریال برای مردم ملموس بود، توانستند با آنها ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات خوبی که در اختیار حسن فتحی قرار گرفته بود؛ او توانست آنچه که در ذهنش است را به خوبی پیاده کند. به همین دلیل توانست یک اثر الف ویژه ارائه دهد.

زینتی بیان کرد: من 25 سال است که کار بازیگری را پیگیری می‌کنم اما گاهی مجبوریم به خاطر حضور برخی بازیگران تازه کار در یک فیلم بیش از 100برداشت داشته باشیم، تا مورد قبول کارگردان واقع شود. به همین دلیل اگر در این سریال بازیگران حرفه ای نبودند و حس خوبی را به طرف مقابل انتقال نمی دادند، هیچ وقت خروجی کار به این زیبایی نبود.

بازیگر گلوگاه ادامه داد: فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش تولید است و در اردیبهشت ماه ضبط می شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من بزرگ آقا کشته و شیرین دختر او راهی تیمارستان می‌شود به همین دلیل بچه به شهرزاد تعلق می‌گیرد و او با فرهاد ازدواج می کند.

بازیگر «پس از باران» بیان کرد: با کشته شدن مل مل در قسمت 22 توسط شیرین مردم برای من در کوچه و خیابان دلسوزی می کردند و به همین ترتیب مشخص می شد که آنها با این نقش ارتباط خوبی برقرار می کردند.

وی خاطرنشان کرد: می خواهم روی این نکته تاکید کنم که اگر شرایط مطلوبی در یک فیلم برای یک بازیگر فراهم باشد به طوری که او دغدغه گرفتن حقوق خود را نداشته باشد، خروجی کار خوب از آب در می آید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد