سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

بیوگرافی لیندا کیانی


لیندا کیانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است ،اصالتا شیرازی است ، ۴ برادر و یک خواهر دارد که همه در خارج کشور زندگی می کنند و خودش با مادرش به تنهایی زندگی می کند ،بسیار مهربان و دوست داشتنی و خوش اخلاق است ،فوق لیسانیس فلسفه دارد اما عشق به بازیگری او را به این عرصه کشاند ، یک دوره کوتاه کلاس بازیگری در دانشگاه علامه نزد آقای شریفی نیا و خانم حاجیان گذراند.




و بعد از آن یک دوره کلاسهای بیان و بدن در کلاسهای آقای سمندریان ،خانم مهتاب نصیرپور یکی از بهترین معلمهایی بودند که با مهربانی و صبوری به او کمک کردند ،فیلمنامه نویسی را خیلی دوست دارد و حتما به طور حرفه ای آن را دنبال می کند ،کارش را با نقش ” مهتاب ” در سریال تلویزیونی ساعت شنی آغاز کرد از جمله فعالیتهای هنری اش عبارتند از :ساعت شنی ، روز حسرت و رستگاران
دغدغه بعدی لیندا کیانی بعد از بازیگری چیست؟
ـ درسم. تنها دغدغه زندگی‌ام درسم است. در حال حاضر هم باید خودم را برای کنکور دکترا آماده کنم. دغدغه بازیگری برایم در مرحله بعدی زندگی قرار دارد.
▪ بازی در کنار بازیگران حرفه‌ای برایتان چگونه بود؟
ـ بسیار خوب و لذت‌بخش بود. خیلی شنیده بودم که بازی در کنار بازیگران معروف و پیشکسوت سخت است،‌اما وقتی خودم در این موقعیت قرار گرفتم اصلا سختی حس نکردم. بیشتر برایم درس بود. مثلا خیلی وقت‌ها در بعضی صحنه‌ها که دچار استرس می‌شدم یا دیالوگی یادم می‌رفت خانم تیموریان با آرامش خاصی با من تمرین می‌کردند و سعی می‌کردند که من به کارم مسلط شوم همین‌طور خانم مقانلو که بسیار به من کمک کردند و من از این افراد توانستم یاد بگیرم که بزرگی تنها به معروفیت نیست. من تک‌تک این افراد را در طول کار اذیت کردم و آنها با صبوری من را تحمل کردند.
__________________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد