سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

پیامک های عاشقانه فوق العاده زیبا مرداد ماه ۹۰

اس ام اس عاشقانه 

اس ام اس عاشقانه زیبا زیباترین اس ام اس های عاشقانه جملات زیبا و دلنشین دلنوشته های دلنشین جملات ناب و زیبا دوبیتی عاشقانه اس ام اس عاشقانه مرداد ماه پیامک عاشقانه مسیج عاشقانه زیبا ترین پیامکهای عاشقانه اس ام اس قشنگ اس ام اس زیبا 

 

شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن.. چندشم می شود از لکه ی انگشت دروغ

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبریز غزل بیا همی آهسته

چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق

تا در تو رها شوم دمی آهسته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
با این همه امید محال عاشقم هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تا دوباره دیدنت...
این رختخواب را "وارونه" خواهم خوابید!
...
"خیانت" است به تو!
سر بر کنار "خیالت" گذاشتن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دل خوش میطلبم سیری چند؟
پای در بند به زنجیری چند؟؟
با چنین باده و جامی ساقی
تو بگو عشق و صفا سیری چند؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


هر جا دلت شکست ......قبل رفتن ..... خودت جاروش کن
تا هر ناکسی .......منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برای آنچه که دوستش داری از جان باید بگذری
بعد , می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی

شمس لنگرودی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فرق است میان آنکه یارش در بر


با آنکه دو چشم انتظارش بر در

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکوتم را بشکن...!
فضای خلوتم را بشکن...!
اما دیگر دلم را نه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد !
سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
حس مستی لبت طعم چشیدن دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


آنقدر نفــس میکشم تا تمـــام شود همه ی

نفـــس هایی که هی سراغ تـــو را میگیرند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت،سر کشیدن
با بوسه های گرم مهرت
از کنج غمها، پر کشیدن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



دوستان پاک چوبهای خیسی هستند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند

و تو یک دوست پاکی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو رو من می پرستم، عاشقم باش
به رویای تو مستم، عاشقم باش
بگیر دست منو تو عطر شب بوت
بتی، من بت پرستم، عاشقم باش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باران مهر آسمان است نه بغض آن ، همانند آدمیان مهرورزی که می بارند و کینه توزانی که خشک و بی نشانند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی وقتها ،... خیلی دیر آدمهای اطرافت را می شناسی ... آنوقت تازه یاد می گیری به خیلی ها بگویی ... لطفا جلوتر نیا...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خسته شدم ازتکرارِ شنیدن
''مواظب خودت باش''
تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی
می ماندی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زمانی فکر می کردم،هرچه می بینم فریب است،
جز آنچه حس می کنم
و اکنون می دانم هر چه هست،
فریب است...چون حس می کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

فاصله
یا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد
تنهایی …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود

در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود

من عاشق واو زعشق من بی خـبر است

ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


منم دلتنگ رویت

دلم آید به سویت

چه کردی با دل من 

 که کرده آرزویت .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت

وزبسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست

تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترا زیباترین می دانم ای دوست
ز رویت عشق را می خوانم ای دوست
مرا در عاشقی کردی تو مجنون
چه لیلاوش شدی در جانم ای دوست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

از شانه ام پرید ...
بر شانه ایی دیگر نشست ...
نگرفتمش
.
.
.
بالش می شکست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی کسی یعنی روی زخمهای من نمک بپاشی
و زخم هایم پشت سرت راه بیفتند و معتاد دست های شـــورَ ت شوند

هومن شریفی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله که باشد

اگر تمام موزه های دنیا را هم سرقت کنیم / دگر همدست نخواهیم شد..

هومن شریفی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چپ میزنم تو را میبینم ... راست میروم تو را مبینیم ...

دست از این نگاه مشروطه خواهت برندار بانو ...

من با تمام سر کشی هایم / عاشق استبداد صغیر بازوانت هستم

هومن شریفی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار …

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد