سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

لاله اسکندری و همسرش دو روز بعد از ازدواج ! + تصاویر دیدنی

لاله و ساسان در کارت دعوت عروسی شان نوشته بودند : << ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید / هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند >>>>>>>>>>

دعایشان کنید که برسند به آن مقصد عالی که شایستگی اش را دارند...

>>>>>>>>>>>>

ماجرای آشنایی شما از کجا شروع شد ؟ در سال 1386 یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز بود که من آنجا غرفه داشتم ، و خانم اسکندر ی هم برای بازید به آنجا آمده بودند و در آنجا با هم آشنا شدیم ..!

>>>>>>>>>>>>>>

متولد چه ماهی هستید ؟

ساسان :دی

لاله : من آدری هستم

طالع بینی تان بهم می خورد ؟؟

لاله : من گربه هستم ، امسال هم سال گربه است

ساسان : موش! در واقع موش و گربه هستیم ..

لاله : حالا نمی دانم ساسان چظور جرات کرده بیاید در خانه گربه !!

می دانید که امسال سال گربه است ، سالی که قرار است برای من خوب باشد و البته خیلی هم خوب شروع شده !!

>>>>>>>>>>>>

لاله اسکندری و ساسان فیروزی دو روز بعد از ازدواج

 

لاله اسکندری و همسرش


لاله اسکندری و همسرش

لاله اسکندری و همسرش

لاله اسکندری و همسرش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد