سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دانلود عکسها و بیوگرافی ( باتیستا )

بیوگرافی باتیستا 

بیوگرافی و زندگینامه کامل باتیستا..

-نام رایج در کشتی کچ: باتیستا
-نام واقعی: David Bautista
-تاریخ تولد: 18 ژانویه ی 1969 مصادف با دی ماه 1348 شمسی.
-زادگاه: آرلینگتون ویرجینیا
-بزرگ شده در : واشنگتون دی سی
-قد:196 سانتی متر
-وزن:144 کیلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ی کشتی: 1997
-مربی کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در لیگهای مختلف: Kahn (WXW)
Leviathan (OVW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE)
-حرکت پایانی: باتیستا بامب ملقب به دمون بامب
-دیگر فنون: Spinebuster
Spear
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar
-دشمنان او به ترتیب از سالهای 2002 تا 2008 :
Rikishi
Randy Orton
Rev DVon
Scott Steiner
Booker T
Goldust
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Dudley Boyz
Booker/RVD
Chris Benoit
Randy Orton
Ric Flair
Triple H
John Bradshaw Layfield
Melina Perez
Mark Henry
The Undertaker
The Great Khali
Edge
The Edgeheads
Montel Vontavious Porter
Umaga (WrestleMania 24)
Shawn Michaels
Edge
cm punk

دوران بعد از مصدومیت:

ظاهرا کمپانی WWE باتیستا را بهترین فرد برای آسیب رساندن به مرد افسانه ای کشتی یعنی بیل گلدبرگ می دانست.پس یکی از تصمیمات سناریو نویسان ،بعد از بازگشت باتیستا ،درگیر کردن وی با گلدبرگ بود.بر همین اساس باتیستا در 20 اکتبر 2003 بعد از مدتها دوری از کمپانی در مسابقه ای که بین "گلدبرگ" و "شاون مایکلز" برگزار شده بود رقابت کرد و باعث شد آن مسابقه بدون نتیجه بماند و بعد از مسابقه گلدبرگ و باتیستا به شدت با هم درگیر شدند.دو هفته بعد از این ماجرا باتیستا در یک مسابقه ی تک به تک برابر گلدبرگ قرار گرفت که آن مسابقه با دخالت دوست باتیستا ،یعنی تریپل اچ DQ شد.چندی عد هم باتیستا با ضربه ی سنگینی که به پای گلدبرگ زد باعث شد پای به شدت آسیب ببیند.

در سوروایور 2003 شاون مایکلز در حالی که در آستانه به پیروزی رساندن تیم استن کلد بود،ناگهان باتیستا را از میان تماشاچیان در مقابل دیدگانش دید و باتیستا هم یک پاوربامب فوق العاده سنگین به "مایکلز" زد و تیم استن کلد با پین شدن مایکلز توسط رندی باخت. و همین بهترین فرصت برای ایجاد یک رقابت بین باتیستا و "شاون مایکلز"بود و سرانجام این دو در "پی پر ویو"ی آرماگددون در مقابل هم قرار گرفتند که در آنجا باتیستا با یک "سوئیت چین میوزیک"غافلگیر کننده مسابقه را باخت.اما این پایان کار برای باتیستا در آرماگددون نبود و او به همراه ریک فلیر در اواسط این مسابقات یک تیم تشکیل دادند و به دستور جنرال منیجر راو "اریک بشاف" ،به مصاف دادلی بویزی رفته بودند که بسیار خسته از مسابقات قبلیشان بودند و در آنجا بود که باتیستا با زدن یک باتیستا بامب به دی وان دادلی توانست اولین کمربند دوران خود در دابلیودابلیوای،یعنی کمربند دونفره ی جهان را کسب کنند .همچنین باتیستا در مسابقه ی مین اونت که بین کین و تریپل اچ و گلدبرگ بود دخالت کرد و با کمک مستقیم او این تریپل اچ بود که عنوان قهرمانی را ازان خود کرد.

حتما ادامه مطلب رو ببینید مدیونیت اگه کامنت نذارید

در رویال رامبل 2004 باتیستا به همراه ریک فلیر،مجددا به مصاف تیم دادلی بویز رفتند.این مسابقه که از نوع"میز" بود به سود تیم باتیستا و ریک فلیر خاتمه یافت و آنها توانستند کمربند خود را مصون بدارند.
در 2 فوریه ی 2004 ریک و Dave توانستند در مقابل جریکو و کریستین از عنوان خود دفاع کنند.اما در هفته ی بعد از این مسابقه باتیستا به همراه ریک با اسپلشی که از راب ون دام دریافت کرد کمربند خود را به تیم "بوکر تی" و "راب ون دام" واگذار کردند.در هفته ی بعد از این ماجرا باتیستا در مقابل کریس بنوای آماده قرار گرفت که این مسابقه را باخت .
باتیستا در رسلمینیا 20 هم حضور داشت و در آنجا به همراه "ارتن" و "فلیر" به مصاف "فولی" و "راک" رفتند .در آنجا باتیستا یک باتیستا بامب به یادماندنی به راک زد و در نهایت تیم اوولوشن با "آر کی او" ی ک هتوسط رندی به فولی زده شد فاتح رینگ شدند.
در 22 مارچ 2004 باتیستا و ریک فلیر در یک مسابقه ی هفتگی صاحبان کمربند تیمی جهان یعنی بوکر تی و RVD را شکست دادند و برای دومین بار قهرمان این کمربند شدند.ولی این کمربند را در 17 می به ادج و قهرمان سنگین وزن کریس بنوا واگذار کردند.این مسابقه را باتیستا با خودن یک اسپیر از ادج باخت.بعد از آن باتیستا چند بار دیگر به همراه رندی ارتن شانس خود را برای دوباره بدست آوردن آن کمربند امتحان کرد ولی موفق نبود.باتیستا در بد بلود 2004 به شدت میون کتک زد و آن مسابقه را با برتری پشت سر گذاشت.
-در 9 جولای باتیستا باز هم در یکی از شوهای سیستم WxW شرکت کرد ودر مراسمی جالب به پاس خدمات "وایلد سامون" دست او را بوسید.
باتیستا در ونجنس 2004 موفق به شکست کریس جریکو شد.
در سامراسلم 2004 باتیستا در یک مسابقه ی سه نفره که بین او و ادج و کریس جریکوبر سر کمربند بین قاره ای بود ،شرکت کرد ولی موفق به پیروزی نشد و ادج از کمربندو خود در آن مسابقه حفاظت کرد.
در سامراسلم2004 باتیستا و تریپل اچ که برای تبریک به رندی ارتن بعد از پیروزیش وارد رینگ شده بودن در آخر با او در گیر شدن و باتیستا و تریپل اچ ،جنگ جدیدی را با او آغاز کردند.بعدا در یکی از مسابقات هفتگی باتیستا بدون هیچ ناحقی توانست رندی را شکست دهد و بعد از آن مسابقه ریک از رندی خواست تا دوباره به گروه بپیوندد ولی جواب او در پاسخ به ریک آب دهان بود.
باتیستا تا 27 دسامبر 2004 به خاطر سبک مسابقات زیبایش و دلایل مختلف دیگر ،تمام زمینه ها را برای برداشتن یک گام بزرگ به سوی موفقیت طلایی در "دابلیو دابلیو ای"فراهم کرده بود تا آن روز که به امیدچلنج شدن برای مسابقه دادن سر کمربند سنگین وزن باید به مصاف راینوی باتجربه می رفت.او در این مسابقه که از نوع "Beat The Clock" بود در مدت زما ن3:23 ثانیه موفق به شکست راینو شد و یکی از6 مرد مسابقه ی المیشن چمبر در پی پی ویوی "نیو یرز روولوشن " شد.در 9 ژانویه 2005 این مسابقه انجام شد و باتیستا یک عملکرد خیره کنند در این مسابقه از خود به جای گذاشت و بارها در آنجا برای "تریپل اچ" فداکاری کرد و همچنین موفق شد کریس جریکو و کریس بنوا را حذف کند و در نهایت با کمک او بود که تریپل اچ موفق شد یازدهمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.
باتیستا تا آن زمان علاوه برشخصیت منفی که داشت ولی محبوبیت زیادی در بین مردم بدست آورده بود که در نوع خود قابل تحسین بود.
او در 10 ژانویه همان سال توانست در یک مسابقه ی هندیکپ گروه لاریزتانس را شکست دهد و جواز حضور در رویال رامبل 2005 را کسب کند.

6 روز بعد او به عنوان نفر 28 مسابقه ی رویال وارد رینگ شد و در آنجا بسیار عالی کرد و در نهایت موفق شد با زدن یک اسپاین باستر به جان سینا او را از رینگ به بیرون هدایت کند و
به بزرگترین افتخار ورزشی خودت تا آن زمان یعنی قهرمانی رویال رامبل نائل گردد.

باتیستا یک روز بعد در راو باید یک کمربند را از بین کمربندهای سنگین وزن و "دابیلو دابیلو چمپیون" که صاحبش "جی بی ال" بود،انتخاب می کرد. ولی با صحبتهایی که بین او و تریپل اچ انجام شد این انتخاب به تعویق افتاد.باتیستا در مسابقات هفتگی چند بار به لیموزین "جی بی ال" حمله کرد و همه چیز حاکی از آن بود که باتیستا رقیبش را در رسلمینیا "جی بی ال" انتخاب کند.حتی در نو وی اوت 2005 در آخر مسابقه ی "جی بی اْل" و "بیگ شو"از بیگ شو دفاع کرد و "جی بی ال" هم از دست او فرار کرد.
یک روز بعد از نو وی اوت در یکی از مسابقات راو تریپل اچ و ریک فلیر را در بک استیج نشان دادند که آنها داشتند در مورد انتخاب باتیستا و گول زدن او بحث می کردند و ناگهان تصویر بیرون اتاق را نشان داد که در آنجا باتیستا مخفیانه به حرفهای آنها گوش میداد و ظاهرا باتیستا هم به افکار پلید تریپل اچ پی برده بود.آنجا بود که شک و شبهه های زیادی بر سر انتخاب باتیستا در جریان افتاد.
از قضا در همان شب باتیستا باید یک از براندهای "دابلیو دابلیو ای" را برای خود بر می گزید تا در رسلمینیا 2005 در یکی از آن براندها شانس خود را برای تصاحب کمربند امتحان کند ،این در حالی بود که جنرال منیجر 2 انتخاب برای او گذاشته بود:1 –ترک باشگاه راو و مسابقه دادن با "جی بی ال" در رسلمینیا 2-ماندن در راو و مسابقه دادن با دوست خود "تریپل اچ".
باتیستا از بین آنها مورد دوم را انتخاب کرد و در آنجا بعد از سه سال بنیاد اوولوشن را آتش زد و با یک پاوربامبی که به تریپل اچ بر روی میز زد نشان داد که برای قدرت طلبی تراز اول جهان آماده است.
و بالاخره 3 اوریل 2005 و بزرگترین رویداد تاریخی کشتی کچ جهان فرا رسید و باتیستا و تریپل اچ در مقابل هم صف آرایی کردند.در این مسابقه علی رغم دخالتهای زیاد ریک فلیر در نهایت باتیستا موفق شد با یک "باتیستا بامب" تاریخی و زیبا ،دوست قدیمی خودش را پینفال کند و قهرمانی خود را در لاس وگاس جشن بگیرید.

ولی این پایان ماجرا نبود و در 18 آوریل مقرر شد باتیستا و تریپل اچ در پی پر ویوی ریمچها ،یعنی بکلش باید برای بار دوم به مصاف هم برورند.در 1 مارچ باتیستا دوباره توانست از عنوان خود ،با یک باتیستا بامب محکم که از گوشه ی رینگ به تریپل اچ زده شد،از عنوان خود دفاع کند.
در 16 می 2005 باتیستا با کمکی که به ریک فلیر در مسابقه اش که با کریستین و تومکو بود، دوستی موقتی با او بر قرار کرد.ولی این دوستی یک هفته بیشتر دوام نیاورد و ریک باز ضربه ای که از پشت به باتیستا زد آن را به هم زد.بعد آن ضربه هم تریپل اچ وارد شد و با پتک، ضربه ی بدی به باتیستا .همین قضایا باعث شد در هفته ی بعد مسابقه ی سوم بین باتیستا و تریپل اچ در پی پر ویوی ونجنس تدارک دیده شود ولی این بار این مسابقه از نوع قفس یا Hell In A Cell بود.در 26 ژوئن این مسابقه برگزار شد و در یکی از خشن ترین مسابقاتی که به جرات می شه گفت که در چند سال اخیر روی نداده بود ،باتیستا توانست برای بار سوم ،مرد همیشه پیروز در HIAC را شکست دهد و قدرت مطلق را به او دیکته کند.

4 روز بعد از این مسابقه هم باتیستا به اسمکداون درافت شد و رقابت این دو هم با پیروزی محض باتیستا پایان یافت..

حضور در اسمکداون:

در 30 ژوئن 2005 "جی بی ال "با شکست آندرتیکر-محمد حسن-بوکر تی-کریس بنوا و کریستین جواز مسابقه بر سر کمربند "دابلیودابلیو ای"را در گرت آمریکن بش گرفت ولی در همانجا اعلام شد ،باتیستا به اسمکداون درافت شده و جی بی ال باید با او رقابت کند.
باتیستا در اولین مسابقه ی خود در اسمکداون به مصاف کریسیتن رفت که موفق شد در زمان 5 دقیقه حریف خودش را شکست دهد.
در 24 جولای باتیستا و جی بی ال در گرت آمریکن بش مقابل هم صف آرایی کردند.در این مسابقه دخالتهای ارلاندو جردن باعث عصبانیت باتیستا شده بود ،به طوریکه وقتی باتیستا صندلی را از جردن گرفت ،جی بی ال و اورلاندو جردن را با صندلی زد و داور هم به ناچار مسابقه را دی کیو اعلام کرد ولی باتیستا همچنان قهرمان ماند و در آخر هم باتیستا به هرکدام از آنها یک باتیستا بامب زد.
در 4 آگوست 2005 بین باتیستا و جی بی ال قرار داد یک مسابقه ی No Holds Barred در سامراسلم 2005 بسته شد.

وبالاخره در25 آگوست باتیستا در سامراسلم با اجرای دو فینیشر که یکی از آنها بر روی سکو زده شد ،جی بی ال را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد.ولی این پایان کار بین این دو نبود و در اسمکداون 25 آگوست 2005 این دو در غالب یک مسابقه Bull Rope Match با هم رویارویی کردند که در آنجا باز هم باتیستا موفق شد برای بار دوم جی بی ال را شکست دهد.
در 16 سپتامبر تئودرلانگ جنرال منیجر وقت،ادی گوئررو را به عنوان حریف بعدی باتیستا در نو مرسی معرفی کرد.این در حالی بود که باتیستا و ادی در آن مقطع دو دوست بسیار صمیمی تلقی می شدند.سپس باتیستا در نومرسی 2005 در مقابل ادی گوئررو قرار گرفت که در آنجا هم با یک اسپاین باستر سریع فاتح رینگ شد.بعد از این مسابقه هم ادی یک دست معنی دار با باتیستا داد.
در 31 سپتامبر در یکی از مسابقات راو باتیستا به دستور مستر مکمن به جای استون کلد ،رقیب کوچمن و گلداست و لجند دابلیودابلیوای یعنی "بیگ ون واندر" در مسابقه ی ویژه ی تابو توزدی 2005 شد و بعد از این اعلام هم ،گروه کوچمن باتیستا در رینگ به شدت کتک زدند.ولی باتیستا شب بعد درتابو توزدی انتقام خود را از دار دسته ی کوچمن گرفت و در یک مسابقه ی "استریت فایت" آنها را شکست داد.
در 18 نوامبر 2005 باتیستا به پاس احترام به مرگ دوست صمیمیش ادی،با آهنگ ورودی و اتومیبیل معروفش وارد رینگ شد و مراسم جالبی را پدید آورد.
چندی بعد باتیستا رقابت جدیدی با کین و بیگ شو که در راو حضور داشتند ،شروع کرد و در یکی از مسابقات هفتگی باتیستا با دابل چاکسلمی که از آن بر روی ماشین خورد به شدت آسیب دید ولی اسیب دیدگی او چند روز بعد برطرف شد وباتیستا با کتف باندا‍ژ شده در مسابقات حاضر می شد..این درگیریها تا سوروایور 2005 ادامه پیدا کرد .در آنجا باتیستا به عنوان کاپیتان تیم اسمکداون موفق شد کین را پینفال کند ولی بعد از آن باز هم از کین و بیگشو به صورت ناعادلانه ای "دابل چاک اسلم" خورد.تیم اسمکداون در آن مسابقه شامل لشلی،مستریو،ارتن و جی بی ال نیز می شد.و در نهایت هم این اسمکداون بود که مسابقه را با برد پشت سر گذاشت.
در دو دسامبر 2005 وقتی کین و بیگ شو در حال کتک زدن ری مستریو بودن باتیستا وارد شد و به ری کمک کرد.و بعد از این اتفاق بود که تا هفته ها ،باتیستا و ری مستریو تیم خوبی را تشکیل داده بودند.
چندی بعد رابطه ی عاطفی باتیستا و ملینا در حال شکل گیری بود.(گفته می شد باتیستا خارج از دنیای رینگ علاقه ی زیادی نسبت به ملینا پیدا کرده بود و در یکی از مصاحبه های خودش را عاشق ملینا دانسته بود و ملینا را عاشق او .این در حالی بود که باتیستا اعلام کرده بود که اگر من و ملینا متاهل نبودیم ،قطعا در آینده زوج خوبی برای یکدیگر بودیم ولی تمایلات هر دوی ما مخالف عمیق تر شدن رابطه ی بین ما بود و هر دوی ما از این موضوع رضایت داشتیم.موضوعی که اگر عمیق تر می شد برای هر دوی ما دردسر آفرین بود)
در 16 دسامبر مسابقه ای بین تیم باتیستا و ری با تیم MNM که ملینا یکی از اعضای آن بود ،بر سر کمربند تگ تیم WWEتدارک دیده شد.قبل از آن مسابقه باتیستا و ملینا در بک استیج نشان داده شدند که در آنجا ملینا محبت خود را نسبت به باتیستا ابراز داشت و ادامه داد که من تو می تونیم دوستهای خوبی برای هم باشیم،پس بیا این مسابقه رو لغو کنیم و در آنجا خواست تا باتیستا را لمس کند ولی باتیستا با جمله ی "Thanks for the warm-up!" آنجا را ترک کرد.
و در آن مسابقه باتیستا و ری موفق به برتری شدند و توانستند قهرمانان جدید تیمی WWE باشند.
در 30 دسامبر 2005 ملینا اعلام کرد که باتیستا او را مورد حمله ی جنسی قرار داد است ولی این حرف توسط مردم و یک ههته بعد توسط خود باتیستا رد شد.ودر مین اونت آن هفته ی اسمکداون باتیستا و ری دوباره به مصاف "مرکوری" و "جانی نایترو" رفتند که در آنجا که در یک مسابقه ناعادلانه کمربند تگ تیم"دابلیودابلیوای" را به آنه واگذار کردند.و بعد از آن مسابقه مارک هنری به شدت باتیستا را زد و اولین خط و نشان را برای پایان دادن به سلطنت 9 ماهه ی باتیستا ،کشید.
در ششمین روز از کریسمس 2006 باتیستا و ری در مین اونت اسمکداون برای سومین باردر مقابل MNM در یک مسابقه ی استیل کیج قرار گرفت و در حالی که در آستانه ی پیروزی قرار داشت ناگهان مارک هنری در قفس را شکست و وارد رینگ شدواز پشت به باتیستا حمله کرد و بعد هم به طرز فجیعی او را به دیواره ی قفس کوبید.دو روز بعد در یک "لایو اونت" مارک هنری و باتیستا به مصاف هم رفتند که در آنجا باتیستا تونست با قانون دی کیو مسابقه رو ببره و کمربند خود را حفظ کند ولی بعد از آن باتیستا به شدت از ناحیه سه سر بازو (پشت بازو) دچار پارگی شد.باتیستا در 13 ‍ژانویه ی 2006 در یک مراسم جالب در میان اشک هواداران بی شمارش در اسمکداون رسما کمربند خود را به تئودر لانگ واگذار کرد و چند ماه از مسابقات دوری جست.
دو روز بعد باتیستا برای عمل جراحی بر روی دست راستش به شهر بیرمنگام انگلستان،سفر کرد تا در آنجا توسط دکتر "جفری داگسون"معالجه شود و بعد از جراحی دکتر اعلام کرد که باتیستا به مدت 6 ماه نمی تواند در هیچ مسابقه ای شرکت کند.باتیستا در کتابش از این مصدومیت به عنوان یکی از دلخراش ترین حوادث زندگیش یاد می کند که در ادامه به نکاتی که در کتاب باتیستا است ،هم اشاره خواهیم کرد.این سومین بار بود که باتیستا در طول دوران ورزشیش از ناحیه ی سه سر بازویش آسیب می دید.
همچنین از عواقب غیبت چند ماهه ی باتیستا در اسمکداون رکود 5 درصدی فروش بلیطهای اسمکداون و همچنین کاهش جذابیت های این براند بود.
Dave در نو وی اوت 2006 در میان خوشحالی بی حد حضار ورزشگاه به عنوان مهمان وی‍ژه وارد شد و قول برگشت خود و تصاحب دوباره کمربند از دست رفته را به همه داد..
و چند عکس ویژه...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد