سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

علی پروین=در خدمت بوشهری ها هستم

علی پروین درج خبر پذیرفتن پست مشاور باشگاه شاهین بوشهر و مدیر فنی این تیم را رسماً تکذیب کرد به گزارش شاهین بوشهر دات آی آر، بنا - علیرغم اینکه مسئولان باشگاه شاهین بوشهر از حضور علی پروین در این تیم به عنوان مدیر فنی یاد کرده اند وی در گفت و گو با رادیو بوشهر این موضوع را تکذیب کرد و از مسئولان باشگاه انتقاد کرد. علی پروین در گفت و گو با رادیو بوشهر گفت: از بنده درخواست کردند تا به شاهین بوشهر کمک کنم و من هم چون بوشهری ها را دوست دارم گفتم هر کمک فکری از دستم بربیاید در خدمت این تیم و هوادارانش هستم. وی اضافه کرد: من هیچگونه پستی را در این باشگاه قبول نکرده ام و اینکه مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که مشاور و مدیر فنی شده ام را قویاً تکذیب می کنم. سلطان فوتبال ایران حواشی ایجاد شده و درج اخبار غیر واقعی در خصوص پذیرفتن پست مشاور باشگاه و مدیر فنی تیم شاهین بوشهر را اینگونه تشریح کرد: مسئولان باشگاه بنده را دعوت کردند. من نیز رفتم و ناهاری را با هم صرف کردیم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که به یکباره متوجه شدم تصاویر این نشست روی خروجی سایتها و خبرگزاری ها قرار گرفت و برخی مسئولان هم این موضوع را متأسفانه تائید کردند
نظرات 2 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 10:17 http://popcrazy.blogsky.com

ایوللللللللللللللللللللللللللللل داداش !

فیری باکس چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 20:44 http://freebox2.mihanblog.com

این کار شما باعث فیلتر شدن لینک باکس و سایت خدتون میشه

لطفا لینک دیگری با موضوع دیگر ارسال کنید

بعد شما قرار بود که لینک باکسو در بالای وبلاگ خود قرار دهید تا در بخش ویژه قرار گیرید
لطفا بعد این کار به ما خبر دهید تا لینک شمارو در بخش ویژه فعال کنیم


با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد