سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

معرفی لپ‌تاپ‌های قدرتمند و برندهای پرفروش بازار

لپ‌تاپ‌ها طی سال‌های اخیر، مانند سایر کالاهای حوزه کامپیوتر از تنوع بسیار بیشتری از لحاظ برند، مدل، قابلیت‌های فنی و... برخوردار شده‌اند و هر نمونه بنا به قابلیت‌های فنی، قیمت و سایر فاکتورها مشتریان خاص خود را دارند.

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ باقابلیت از این خانواده را دارید، باید بدانید که انجام این کار با صرف مبلغ بالایی میسر است.


از آنجا که طی سال‌های اخیر با عرضه نمونه‌های باقابلیت لپ‌تاپ شاهد کاهش استفاده از کامپیوترهای رومیزی بوده‌ایم، قصد داریم چند نمونه از لپ‌تاپ‌های باقابلیت را که مناسب کاربران حرفه‌ای است، معرفی کنیم:

APPLE







APPLE




برای انتخاب لپ‌تاپ از این برند باید از چند جنبه تکلیف خود را روشن کنید. باید بدانید تمایل دارید از میان خانوادهMACBOOK AIR ،MAC BOOK PRO مدل مورد نظر را انتخاب کنید.اگر قصد دارید از خانواده MAC BOOK PRO دست به انتخاب بزنید مدل MC373 انتخاب خوبی است. این مدل به پردازنده INTEL CORE I7، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 500 گیگابایت مجهز است.
تجهیز به صفحه نمایش 4/15 اینچی و کارت گرافیکNVIDIA GeForce 330M GT از سایر ویژگی‌های این MACBOOK PRO باقابلیت است. این مدل با قیمت دو میلیون و 580 هزار تومان به بازار عرضه شده است. 
مدل MD036 نیز از نمونه‌های باقابلیت و گران قیمتی از این خانواده است که به پردازنده INTEL CORE I7، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 750 گیگابایت، تجهیز به صفحه نمایش 17 اینچ و... است. این مدل با قیمت سه میلیون و720 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
اگر قصد دارید از میان لپ‌تاپ‌های سبک وزن یا MACBOOL AIR یک نمونه انتخاب کنید هم می‌توانید به سراغ مدل MC503 بروید که به پردازندهINTEL CORE 2 DOU 1.8GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 128 گیگابایت SSD مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ سبک وزن هم 3/13 اینچ است.این MACBOOK AIR با قیمت یک میلیون و 950 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

ASUS



اگر قصد خرید از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند دارید، می‌توانید به سراغ مدل X5MSV-SX167X بروید. این مدل دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده intel core i7، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 500 گیگابایت است. این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و 400 هزار تومان به بازار عرضه شده است.
مدل X5MSV-SX171 نیز از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که مشخصات فنی آن تقریبا مانند مدل قبلی است. این لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و 380 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ACER



از خانواده ACER مدلAspire 5750G که به پردازندهINTEL CORE I7، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 640 گیگابایت مجهز است، جزو باقابلیت‌های بازار است. این لپ‌تاپ که به صفحه نمایش 6/15 اینچی از نوع LED-Backlight LCD مجهز است با قیمت یک میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. 


ناشر: دنیای اقتصاد


SONY

معمولا لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند قیمت بالای یک میلیون و 500 هزار تومان دارند. به عنوان مثال مدل F215FX-3D از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که به پردازنده INTEL CORE I7، رم شش گیگابایتی از نوع DDR3 و هارددیسکی با ظرفیت 640 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 4/16 اینچ از نوع Bright LED است.
تجهیز به کارت گرافیک Nvidia GeForce GT 425M GPU با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا چهار گیگابایت و.... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.
لپ‌تاپ مذکور با قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان به بازار عرضه شده است.همچنین مدل SB11FX از لپ‌تاپ‌های باقابلیت است که به پردازنده INTEL CORE I7، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR3 و هارددیسکی با ظرفیت 500 گیگابایت مجهز است. این لپ‌تاپ هم به صفحه نمایش 6/15 اینچ و کارت گرافیکیATI Radeon HD 6490 مجهز است و با قیمتی حدود یک میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.


DELL

در این خانواده هم می‌توانید لپ‌تاپ با قابلیت ارزان قیمت بیابید و هم گران‌قیمت. به عنوان مثال مدل 5110 از لپ‌تاپ‌های باقابلیت ارزان‌قیمت DELL در بازار داخلی است که به پردازنده INTEL CORE I7 ، رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 640 گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 6/15 اینچ است.
این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و 90 هزار تومان و با ضمانت شرکت زیگورات به بازار عرضه شده است. در مقابل این مدل ارزان قیمت، مدل گران‌قیمت E6520 قرار دارد که با قیمتی دو میلیون و 50 هزار تومان به بازار عرضه شده است. 
این لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I7، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت 500 گیگابایت مجهز است.
صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 6/15 اینچ و کارت گرافیک آنQuadro NVS 4200M است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد