سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

اموزش تغییر ای پی کامپیوترهمراه با تصویر

برای تغییر دادن آی پی کامپیوتر خود ابتدا باید اطلاعاتی از شبکه بدست بیارم که شما میتونید با دستور Ipconfig/allاطلاعاتی از کامپیوترخود و ISP متصل شده به اون رو ببینید.ابتدا باید در Run ویندوز خود دستور Cmd رو تایپ کرده و گزینه ی اینترو بزنید تا وارد صفحه دستور ویندوز بشید. و مطابق عکس زیر دستور Ipconfig/all را وارد نموده و کلید اینتررو بزنید تا به اطلاعات مورد نیاز برسید.که تو عکس زیر من نتیجه ی این اطلاعاتو بهتون توضیح دادم. 

  



برای دیدن بقیه مطلب وتصاویر به ادامه مطلب برویدنظر فراموش نشه

شما برای تغییر ای پی باید یک آی پی (مرده) پیدا کنید که این کارو بصورت عکس زیر انجام بدین.ابتدا باید اگه بطور مثال آی پی کامپیوتر شما این شکلی بود (192.168.100.241) ردیف اخر آی پی خودتونو که شماره ی (241) هستش رو تغییر بدین و با دستور ping ببینید که این آی پی به اصطلاح مرده هست یا نه.مثلا من بجای عدد 241 عدد 249 رو برای غیرفعال بودن امتحان میکنم به این صورت Ping 192.168.100.249 فاصله ی بین دستور و آی پی یادتون نره. 

 

خب آی پی 192.168.100.149 طبق عکس بالا تایم اوت داد که یعنی میشه ازش استفاده کرد. در مرحله ی بعد شما باید بروی کانکشن خود رفته و بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی Propertise رو بزنید تا به پنجره ی مثل عکس زیر برسید. و مطابق عکس بروی تب Networking کلیک کنید. 

 

حالا در پنجره ی باز شده بروی Propertise کلیک کنید تا به پنجره مورد نظر برای وارد کردن اطلاعات بدست آمده وارد بشین. طبق عکس زیر. 

 

خب حالا می تونید اون اطلاعات بدست اومدرو در فیلدهای پنجره زیر وارد کرده و بروی دکمه ی ok کلیک نموده تا آی پی شما تغییر پیدا بکنه. 

 

اگر مراحل گفته شدرو به درستی انجام داده باشید دوستان 100% آی پی شما تغییر پیدا میکنه.

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 13:09

از این راحت تر پیدا نکرده بودین؟!!!
خیلی روش سختی بود
خودم یکی الان میزارم حالشو ببرین

احسان یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 17:01 http://rooabarooz.blogsky

سلام
میشه تبادی لینک کنیم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sarbaz پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 15:25

سلام
آقا میشه بگی اون صفحه کانکشن توی ویندوز 7 کجاست؟؟
من اصلا اونجا رو پیدا نکردم که بخوام آی پی وارد کنم
لطف جوابش رو برام ایمیل کنید
ممنون

مجید یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 21:27

خعلی ممنون
تست کردم جواب داد

:) جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 15:31

خیر امواتت داداش :)

حسین پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 12:26 http://kodemony1.blogfa.com

سلام عالی بود

امیر حسین پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 02:12

سلام.ازتون خواهش میکنم بگین اون صفحه ی کانکشن تو ویندوز xp کجاست.من هر چی گشتم نبود.لطفا به ایمیلم پیام بزنید.با تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 17:23

salam aziz khaste nabashid khoob bood ama i harkar kardam natoonestam shomare akharo avaz koam yani har adadi zadam avaz nakard

علی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 15:42

هر کاری کردم کانکشنو پیدا نکردم

پرفسور جمعه 5 مهر 1392 ساعت 13:35

واقعا لطف کردید
جبران میکنم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد