سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

بیوگرافی "لوییس کارلوس آلمیدا داکن ها" (ملقب به "نانی")

پدیده جدید "من یونایتد"، 17 نوامبر 1986 در پرایا به دنیا آمد. نام کامل وی "لوییس کارلوس آلمیدا داکن ها" مقلب به "نانی" است. او 175 سانتی متر قد و 66 کیلوگرم وزن دارد و در پست هاف بک تهاجمی بازی می کند.(در واقع وینگ فوروارد است ولی می تواند علاوه بر پست هاف بک مهاجم، به عنوان هاف بک کناری به جای بزرگان دیگری مثل "رایان گیگز"، "لوییس آنتونیو والنسیا" و "جی سونگ پارک" به خدمت گرفته شود، خودمونیم یه پا آچار فرانسه ایه برا خودش!) ملیت دوم وی پرتغالی است.
باشگاه ها: اسپورتینگ لیسبون، "من یونایتد".
تعداد بازی ملی: 19 بازی و 4 گل.
فوتبال او: از همان کودکی طرفدار تیم پورتو بود. وی ابتدا به تیم کودکان رئال اسپورت پیوست و سپس راهی اسپورتینگ لیسبون شد. او در سال 2005 اولین بازی خود را برای اسپورتینگ انجام داد و طی 29 بازی، 4 گل به ثمر رساند. "نانی" در فصل دوم نیز 29 بازی کرد و توانست 4 گل بزند. در 6 بازی از جام یوفا توانست 1 گل بزند. سپس وی با نشان دادن تواناییهایش توانست در 6 ژوئن قرارداد 5 ساله با این تیم امضاء کند. اولین بازی او برای "من یونایتد" مقابل شانزن بود که "من یونایتد" 6-0 برد.
زندگی نامه: هنگامی که یک نوزاد بود به همراه خانواده اش به پرتغال آمد و جدا از خانواده در کنار عمه خود در آمادورا حومه لیسبون بزرگشد و با دوستش مانوئل فرناندز (هافبک میانی والنسیا) به بازی می پرداختند. او هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته و معتقد است که در حال حاضر نباید خود را معطوف به زندگی خانوادگی کند.
مواردی جالب در مورد وی: مبلغ قرارداد وی با "من یونایتد" 25.5 میلیون یورو بود که ابتدا مورد انتقاد بود ولی با بازی خوب وی انتقادها کم شد. نام "نانی" را دوستانش برای وی انتخاب کردند. در جام اروپای زیر 21 سال جوان ترین عضو تیم پرتغال بود. علاقه زیادی به غذا و رستوران چینی دارد. خیلی خرافاتی است. شعر های خوبی که می شنود در دفتری می نویسد. از هواداران گروه موسیقی کلدپی است. به تازگی فولکس مدل کروکی خریداری کرده است. حالت جشن گلزنی او را لیپ آودث می نامند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد