سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دست نوشته های یه...خودتون بخونید بهتره

باسلام امروز براتون متنها وشعر های جالبی رواز یه دوست میذارم لطفا بخونید ونظربدید View Image

شعر اول با عنوان                         کجایی....                     دلم برات تنگ شده شایدبگی چه زود             اماگلم برگردنذار دلم تو حسرت بمونه                     دلم برات تنگ شده  نگونه نگو دروغه                    تویی  همدم شبهای  بی کسی ام         بیا که امشب تنهام             دلم گرفته ازخودم ازادما اگه برگردی....                        امشب بغض وگریه اومده سراغم        دلم گرفته....                            کجایی تو امشب؟                                                       تقدیم به انکه افتاب وجودش هیچگاه درقلب من غروب نخواهد کرد



                یه روز عاشق بودم و بی تقصیر           توقلبم روزی هزار بار میکردم عشق روئ تفصیر                         اما حالا چی شد که بریدم از عشق          یا شاید عشق از من برید       روزی چشمانم را بستم و عاشق شدم              اما حالا چشمانم بازست و فارق                          اما دلتنگ                         سکوت قلبم را نشکستم  تا حرمت عشق نشکند         تا کس نداند عشق  چع دردیست         صدای شکستن  قلب  مرا کسی  نشنید   شکستم و خیلی چیزها شکست       اما                   همچنان عشق با قی  است

     خواستم اه بکشم گفتند میخواهد نفرین کند        خواستم اشک  بریزم ترسیدم         بگویند خسته است       خواستم  سکوت کنم گفتند مغرور است           روزی خواستند زندگی کنم         اما دیگرمن نخواستم          چون بدون اه و اشک و سکوت                             زندگی هیچ هست

 حالامتن ها ی جالب این دل خسته


       سکوت من از ترس نیست از تنهایست      اشکم از غم عشق نیست از دلشکستگیست 

    من امده ام  به استقبال  چشمانت با کوله بازی  پراز احساس    من دلتنگ چشمان زیبای توام  دیگر  خسته از این سکوت پراز فریادم


                                                                        

نظرات 2 + ارسال نظر
دلشکسته دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 12:05 http://dost73.blogfa.com

سلام واقعا شعرات قشنگ بود لطفا به من هم سر بزنید

رویا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 07:54

سلام وبلاگتون خیلی قشنگه مخصوصاقسمت شعراتون
به من هم سربزنیدخیلی خوشحال میشم باهاتون اشنابشم (اگه افتخاربدین )ازوبلگتون خوشم اومدواقعاجذابیت خیلی زیادی داشت( زیادغصه نخورین عاشقی همینه )خب دیگه فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد