سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

تنهایی

تنهایی        تو که رفتی پریشون شد خیالم

                                                             همه گفتن که من دیونه حالم

نمی دونن که این دیونه در فکر شفا نیست  

                                                                     که هرچی باشه اما بی وفا نیست



تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا....

در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست ...


و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد.


حالا دیگه من تنهام و تنها تر از همیشه زیباترین صدایی که تو گوشم ت

کرار میشه موسیقی عاشقانه امواج دریاست و صدایی که برام خیلی

آشناست زمزمه های دلتنگمه چیزی شبیه در خود شکستن


روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم..



تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست..



تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام..



تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست..



تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست..



تنهائی رادوست دارم چون در خلوت وتنهائیم



در انتظار خواهم گریست وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند..



اما از روزی که تو رادیدیم نوشتم..



ازتنهائی بیزارم چون تنهائی یاد آور لحظات تلخ بی تو مردنم است





آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم .

از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم.

تقصیر کسی نیست که این گونه غربیم.

شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
تازه متولدشدم باعشق تو چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 08:04

عشق اول عشقی است که با هیچی نمیشه عوضش کرد / عشق مقدسه که نصیب هر کسی نمیشه/ ولی اگه



سراغ کسی بیاد زندگیشو از این رو به اون رو می کنه / حس میکنه دوباره متولد شده/ ولی باید قدر این



عشقو دونست بیهوده هدرش نداد وبرای رسیدن بهش از جون هم گذشت .



ما فقط یکبار عاشق میشیم نباید اونو ازدست بدیم عشقو از تو چشم میشه فهمید با نگاه کردن به چشمان



کسی که دوسش داریم میتونیم بفهمیم که اونم عاشق ماهست یا نه .



شب وقتی به آسمان نگاه میکنی ماه تابان رو می بینی بیاد عشقت می افتی / اشک میاد تو چشمت /



بغض گلوتو می فشاره مگه نه؟



همیشه حرف دلتو به کسی که دوسش داری بزن نزار دیر بشه اون وقت پشیمونی سودی نداره



وباید به یادش گریه کنی وفقط می تونی از دور ببینیش وبرای خوشبخت شدنش دعا کنی .



هروقت احساس کردی بی قراری / بغض نامعلومی گلوتو گرفته / همش تو فکری /



دلت می خواد فقط تنها باشی / بدون که خدا خیلی دوست داشته که عشق رو بهت هدیه کرده



قدرشو بدون واز خدا تشکر کن چون عشق سراغ کم کسی میاد باور کن.

باسلام= مرسی ازنظرت-متنه جالبی نوشتی بازم تشکر

رویا چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 08:27

نه میشه با تو سر کنم
نه میشه از تو بگذرم
بیا به داد من برس
من از تو مبتلاترم
بگو کجا رها شدیم
بگو کجا رفتنی ام
من از تو در گریز
تو چرا همیشه با منی
کسی به جز تو یار من نیست
گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ببین کسی کنار من نیست


دوست داشتن تو، Loving you is as natural


به سادگی دوست داشتن غروب، as loving sunsets


رنگین کمانها و بارانهای بهاری است، rainbows and Aprill showers


چه،همه وهمه از زیبایی سرشارند. For they are all simply beautiful




می نویسم
چه خوب. . . چه بد
چه زشت. . . چه زیبا
چه تلخ . . . چه شیرین
چه بارونی . . . چه آفتابی
چه شاد . . . چه غمگین
من برای تو می نویسم
اگه می بینی یه روز تلخم یه روز شیرین
یه روز شادم یه روز غمگین
به خدا تقصیر من نیست!
خاصیت عشق همینه!
و برای من همین بس که تو بدونی عاشقتم....!!!


لو سلام منزل خداست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط ، در انتظار یک صداست .
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ،
حساب بنده هایتان جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد.
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر ، صدای من چطور؟
خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهید برایتان درد و دل کنم شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست


سلام-بازم منو شرمنده کردی ممنون ازنظرات خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد