سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

کریم بنزما

کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است

کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است .
این بازیکن توسط مسئولان باشگاه لیون فرانسه کشف شد و به تیم جوانان لیون راه یافت . در همان ایام , سران باشگاه از او به عنوان ستاره تابناک فرانسه در سالهای آینده نام می بردند و این بازیکن آینده دار را با رونالدوی برزیلی بخصوص از نظر فیزیک بدنی مقایسه میکردند .
کریم بنزما تنها با 17 سال سن به تیم اول لیون راه پیدا کرد و اولین بازی خود را در مقابل تیم متز انجام داد . او در 13 دقیقه ی پایانی بازی , وارد زمین شد و تیم لیون آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر بسود خود پایان برد.
او به پیشرفتهای خود ادامه داد تا اینکه برای اولین بار در فصل 2006 _2005 به ترکیب اصلی تیم راه یافت و در کنار بازیکنانی همچون مالودا و کرو مشغول به بازی شد و منجر به نیمکت نشینی بازیکنی چون سیلوین ویلتورد در تیم لیون شد .
قدرت بالای حمل توپ کریم , به همراه سرعت خیره کننده و ضربات محکم او زنگ خطری برای دفاع هر تیمی بود . کریم از هر راه نفوذی در دفاع تیمها برای گلزنی استفاده می کرد و کابوسی برای دروازه بانان تیم های باشگاهی فرانسه بود .

کریم بنزما, بازیکن جدید رئال مادرید در حالی لیون را ترک میکند که 4 قهرمانی در لاشامپیونه, 3 قهرمانی در سوپر جام فرانسه و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.
حال این بازیکن با عقد قراردادی 6 ساله ب هرئال پیوست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد