سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

درد دل فیس بوکی «مهناز افشار» با مردم

مهناز افشار در صفحه شخصی اش در فیس بوک یادداشتی کوتاه منتشر کرد که به نظر می رسد مخاطب او بیشتر مردم و طرفدارانش باشند.
درد دل فیس بوکی «مهناز افشار» با مردم
  

مهناز افشار در صفحه شخصی اش در فیس بوک یادداشتی کوتاه منتشر کرد که به نظر می رسد مخاطب او بیشتر مردم و طرفدارانش باشند.

به گزارش بانی فیلم ، در این یادداشت آمده: «خیلی با ذره بین بدبینی و قضاوت به کارها، اهداف، اتفاقات و اعتقادات عرب، فارس، مسیحی، یهودی و... بودن نگاه نکنیم. یاد میگیرم و تمرین میکنم که نه از خود بُت و قهرمانی برای خودم و دیگران بسازم و نه از دیگران بُتی برای خود.

همانی را زندگی میکنم که باور و شخصیت مستقل من است. به تمامی نظرها، انتقادات، تحسین‌ ها و هر آنچه از مردمم در این دنیای مجازی و خارج از این فضا هست احترام دارم و صد البته بابت رسالت شغلم مسؤولیت من نسبت به خاک و مردمم بیشتر است.»     

با احترام، مهناز افشار    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد