سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام دوست دارم


آهنگ: سامان جلیلی ، ترانه: امید علیجانی ، تنظیم: حامد برادران


  دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دوست دارم
 دانلود اهنگ سامان جلیلی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دوست دارم :

دونبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم

واسه فاز علاقم این ترانه رو سرودم

توعبور واژه ها که پشت هم پیش می گشتم

آخر رسید به این حرف دوست دارم و نوشتم

دوست دارم و نوشتم دوست دارم قدره آسمون پر ستاره

جوری که که سمت تو میاد به اراده و بی اشاره

به اراده و بی اشاره من دوست دارم قدره تویی که نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

سمت من نشونه رفته تیر عشقت و عزیزم

درد من امده انگار بسته شد راه گریزم

عشق من یکی یدونست اصلا هم همتا نداره

تا همیشه مثل بارون روی دل.تو می باره

روی دل تو می باره

من دوست دارم و نوشتم دوست دارم قدره آسمون پر ستاره

جوری که که سمت تو میاد به اراده و بی اشاره

به اراده و بی اشاره من دوست دارم قدره تویی که نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد