سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای معین به نام به تو مدیونم


( ترانه : رضا خواجوی / موزیک و تنظیم : عارف شکوری )

Moein   Be To Madyoonam دانلود آهنگ جدید معین به نام به تو مدیونم

 

-

——————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Moein – Be To Madyoonam

دانلود آهنگ  با کیفیت ۱۲۸

Moein – Be To Madyoonam

————————————-

متن آهنگ جدید معین به نام به تو مدیونم

هر چی تو زندگی دارم و ندارم

هر چقدر دلخوشی هست تو روزگارم

این همه احساس خوب که روبرومه

به خدا به خدا من از تو دارم

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار ِ کنم که عاشقت هستم

************

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است به نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

**************

با تو زندگی رو ساختن آرزومه

عشق تو نفس نفس توی گلومه

چه کنم فاصله بینمون اگه هست

کار این زمونه ی نامهربونه

به تو مدیونم و میدونم

بسته است بهِ نگات جونم

عاشق تو می مونم

به تو مدیونم و وابسته ام

از دوری تو خسته ام

آخه چیکار کنم که عاشقت هستم

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد