سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک

ترانه و آهنگ : یحیا کاشانی ، میک و مستر : انوش تقوی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک

  



دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128 

متن آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک :

قاصدک خنچه ی من گم شده اونو ندیدی

من و بی خبر نذار وقتی به عشقم رسیدی

تو فقط قسم بخور بگو که پیداش می کنی

بگو خوش بخت ترین آدم دنیاش می کنی

خدا جون این آخرا دلش هوایی شده بود

دونبال من نمی گشت دونبال یه گم شده بود

خدا جون عیب نداره گریه هام و به.روش نیار

وقتی خواست گریه کنه خدا جونم خودت نذار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و مانی جامی به نام قاصدک

♫♫♫♫♫♫

قاصدک به جای من یه دل سیر نگاش بکن

هر کاری که می تونی تو رو خدا براش بکن

حالم و بهش بگو ، بگو که خیلی ناخوشه

بگو که خاطره هاش داره هوام و می کشه

خدا جون این آخرا دلش هوایی شده بود

دونبال من نمی گشت دونبال یه گم شده بود

خدا جون عیب نداره گریه هام و به روش نیار

وقتی خواست گریه کنه خدا جونم خودت نذار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد