سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

اس ام اس تیکه دار خرداد ماه




فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه.
آدم بفهمه دوسش داری هار میشه

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


تو هَمیـــشه میگفتـــــی :
مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد...
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ها نیازمندیم ...
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

حرفش را ساده گفت : من لایق تو نیستم ...!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاداوری کند یا خیانت خودش را توجیح !؟



گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــی کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــایت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم می بینی ، و بی خیــــــــــالی … !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

رفته ای ؟؟؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگیها بهش میگم به درک !!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم …

هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بــــــــــــــــــعضی ها را در جوب بایــد شــست

تــا لــجن ها هَمه خوشحــال شــوند کــه

کــَـثیف تـــر اَز خوُدشــان هَم هــَست

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد ….
اکنون نه مشترک هستی ؛
نه مورد نظر … !!!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ، چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

نترس جانم!
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


اســـــمتـــ چـــه بود؟؟؟
می خواهــــم بن بـــســتــ های زنــدگـــیــم را ...
به نامتـــــــ کنم ...

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

آدما به بدی وقتایی که ازشون ناراحتیم نیستن
به خوبی لحظه هایی که باهاشون خوش میگذرونیم هم نیستن

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

“حوا” که باشی بعضی ها “هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …


صدا …
دوربین …
حرکت …
باز هم برایم نقش بازی کن !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

کارَت که با من تمام شد ، پرت کن بیرون مرا . . .
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . . .


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

نه صدایش را نازک می کرد...
و نه دستانش را "آردی"...
از کجا باید به "گرگ" بودنش شک میکردم؟!!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


همه چیز خنده دار بود….
داشتن تو…!
بودن من ; ماندن ما….!!
رفتن تو…
این همه آه….
گاهی از این همه خنده گریه ام میگیرد….


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند!
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهــــــــــــــی دِلـــــــم
تفــــــــــــریح ناسالم می خــــــــــــواد
مثــــــــــــــــل فکر کــــــــــــردن به تـــــــــــــــــو !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده! ولی خسته شدم…

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی اونایی که هزارتا خاطــــــــــــــــرخواه دارن
ولی دلشون گیرِ یه بــــــــــــــــــــــــی معرفته !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هم قــــــــــد شدیم …
خدا میداند چه چیزهایی را زیر پاهایم گذاشتم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

پست ترین آدما کسایی هستن که
به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی … !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد