سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

چگونه فایل های .dm در موبایل خود اجرا کنیم؟

چگونه فایل های .dm در  موبایل خود  اجرا کنیم؟

 حتما برای شما دوستان هم پیش آمده که تمی را دانلود کرده اید و مشاهده شده که فرمت تم مورد نظر .dm هست و هیچ گونه قابل اجرا در گوشی های سونی اریکسون و در خود کامپیوتر حتی با تغییر فرمت آن به thm نمیباشد.در این آموزش نحوه اجرا و نصب این فایل را با هم بررسی میکنیم.


ابتدا اصلا فایل های .dm چه هستند ؟

- فایل های .dm پک های فایلی هستند با Sony Ericsson’s DRM (Digital Rights Management) , برای جلوگیری از edit کردن آن ها , در این روش ما آموزش نصب تم های محافظت شده را به شما دوستان آموزش خواهیم داد , این روش بسیار ساده و ابتدایی بوده به صورتی که اغلب کاربران بعد دیدن فرمت .dm از نصب آن صرف نظر میکنند.

نکته :


- فایل های .dm را به هیچ وجه تغییر فرمت به .thm ندهید.
- فایل های .dm را به هیچ وجه توسط نرم افزار های Zip یا Rar باز نکینید ( برای اینکه متوجه بشید داخلشون چه فایل هایی هستند )
- فایل های .dm را به هیچ وجه توسط نرم افزار تم ساز سونی اریکسون باز نکنید.

نصب :

- برای نصب فایل های .dm ما با برنامه MyPhoneExplorer که در همین پست پیوست شده و شما میتونید آخرین ورژن آن را دریافت کنید استفاده میکنیم.
- برنامه MyPhoneExplorer را در کامپیوتر نصب کرده و سپس گوشی را از طریق USB به این برنامه به کانکت کنید. ( برای کانکت شدن به این برنامه نیاز هست تمامی درایور های گوشی توسط کامپیوتر شما شناسایی شده باشد )
- بعد از کانکت شدن از طریق آیکون Browse local files و سپس انتخاب فایل مورد نظر با فرمت .dm این فایل را در گوشی آپلود میکنید ( نصب میکنیم ).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد