سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

شغل برخی از سوپراستارهای معروف جهان در گذشته(عکس)


نیکل کیدمن

به گزارش پارس ناز درسال 1984 مادر نیکل کیدمن دچار سرطان سینه شد و او برای کمک به خانواده اش به طور موقت در 17 سالگی تحصیلاتش را متوقف و به عنوان ماساژور شروع به کار کرد.
 
 
جنیفر آنیستون

او به خاطر بازی در سریال "دوستان" در نقش ریچل به شهرت رسید ، ولی در اوایل دهه 1990 او به عنوان تلفنچی، پیشخدمت رستوران و پیک کار کرده بود.
 

 تام کروز

تام کروز اکنون یکی از گران ترین بازیگران سینمای هالیوود است ولی پیش از آن او تعلیم می دید تا یک کشیش کاتولیک شود.
 

 کتی پری

 قبل از آنکه کتی پری خواننده مشهور و پرطرفداری شود هر یکشنبه به گزارش پارس ناز در کلیسایی که والدینش در آن کار می کردند قطعه های انجیل را به آواز می خواند.
 

 گوئینت پالترو

او امسال عنوان زیباترین زن دنیا را از سوی رای گیری یک مجله به دست آورد ولی او پیش از شهرت، یک پیشخدمت رستوران بود و به طور مرتب برای آنجا سیگار، قهوه و دستمال توالت خریداری می کرد.
 

 مدونا

در سال 1978 مدونا کالج را رها کرده و به نیویورک سیتی نقل مکان کرد ، در حالی که تنها 35 دلار در جیب داشت. برای پرداخت هزینه هایش این خواننده مشهور به عنوان پیشخدمت در یک دونات فروشی مشغول به کار شد.
 

 بیانسه

 او پیش از شهرت و ازدواج با جی زی در آرایشگاه مادرش کار می کرد و موهای روی زمین را جارو می کرد.
 

 ماریا کری

در اواخر دهه 1980 ماریا کری هزینه هایش را با کار کردن در چندین جا به عنوان پیشخدمت تامین می کرد و در اتاق خواب یک استادیو در منهاتن، با چهار نفر دیگر هم اتاق بود.
 

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز اکنون یکی از مشهورترین خواننده ها و بازیگرهای دنیا است ولی او بعد از گرفتن دیپلم در یک دفتر وکالت به کار بایگانی کردن فایل ها مشغول شد.
 

 مگان فاکس

پیش از آنکه مگان فاکس بازیگر مشهور هالیوود شود، در یک مغازه آبمیوه فروشی در فوریدا کار می کرد، او لباسی به شکل موز می پوشید تا مشتری ها جذب مغازه شوند.
 
شغل برخی از سوپراستارهای معروف جهان در گذشته(عکس)

 لئوناردو دیکاپریو

دیکاپریو با بازی در نقش جک در فیلم تایتانیک به شهرت زیاد رسید ولی پیش از آن از همان کودکی او در تبلیغات تلویزیونی بازی می کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد