سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

فال روز سه شنبه 25 مرداد 1390


فروردین: درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

اردیبهشت:
شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.
 
خرداد: امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای اینکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حیققت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال کنید.
 
تیر: امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.
 
مرداد: اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسان‌ها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.
 
شهریور: امروز وقتی که کیوان و بهرام سختگیر هر دو در نشانه شما با هم ارتباط پیدا می‌کنند، مثل اشعه لیزر روی ذهن شما فوکوس می‌کنند و درنهایت قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی شما نباید در حالیکه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌کنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.
 
مهر: شما احساس می‌کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.
 
آبان: این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت -حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.
 
آذر: ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های ما فوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.
 
دی: شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می‌کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌کند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته کم‌تر می‌کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار کنید.
 
بهمن: شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.
 
اسفند: امروز یک نفر از راه می‌رسد که حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف‌های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگی‌تان استفاده کنید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد