سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

سری سوم دست نوشته های یه...

برای دیدن این متن ها وشعرهای جالب به ادامه مطلب برویدView Imageاین قلم جزتودیگه چیزی نمینویسه/این قلب جزتودیگه عشقی نمیپذیره/این نفس باهردم وبازدم تروفریادمیزنه/این چشمهاجزبرای بواشک نمیریزه/باهرسکوت وهرقطره اشک هزاربارفریادت میزنم/صدای قلب خسته م روبشنوامانزاراشکی بچکه ازچشمای تو/که من باهرقطره اشک توهزاربارمیشکنم***

2_فراموشت نمیکنم ای همه هستی من/ای همه شورومستی من/بهم زندگی دادی امابارفتنت نفسموکشتی/بریدن ازتوکارمن نیست/رفتن وفراموشی تومرام من نیست.***

3_قبل رفتن بذارحرف آخروبگم ای همه کسم/دوست دارم ای هم نفسم/غصه هاتلنبارشده رودلم/دستام تنهاست دستاتوبذارتودستام/اگه بری باخاطره هات چه کنم/بدون توباغصه هاچطوربجنگم/توداری میری وبارفتنت تموم میشم/برام دعاکن ای عشق ناتموم***

4*اگه دلم براش تنگ بشه چیکارکنم/آخه کیوآیینه ی عشق اون ببینم/باخاطره هاش چه کنم آه ای خدای آسمون/دیگه شوقی ندارم واسه زندگی بدون عشق اون/دیکه دنیام شده پاییزی/آخه بعداون به کی دل خوش کنم تواین دنیای کاغذی/تواین برهوت پرازنفرت ودل زدگی/حالاکه اون داره میره بدون اون دنیارونمیخوام/تروبه عشق قشم برگردکه بدجوری تنهام***

اخررسیدفصل تلخ جدایی/اه که چه سخت هست تنهایی/ سخته رفتن عشق رو دیدن/.سخته از خداحافظی گفتن/ای همه احساس من بی تو من میمیرم/ای همه هستی ام من فقط باتو جون میگیرم/اگه بری برام  مرگ لحظه  هاست/تموم شدن من وپایان ثانیه هاست


نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 20:23

با سلام واقعا شعرای خوبی بود لذت بردم وب جالبی دارین ادامه بدین دوباره بهتون سر میزنم

ع سلام پارسا جان مرسی از لطفت بازم ما رو مورد لطف خودت قرار بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد