سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!
سرزمین افتاب

سرزمین افتاب

سرزمین افتاب همراه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و بیوگرافی افراد مشهور همراه با دانلودهای متنوع!!!

بیوگرافی کاکا

کاکا از جمله بازیکنانی است که فوتبال را در سن کم آغاز کرده است و در همان آغاز فوتبال را با گل زدن شروع کرد.وقتی که ۱۸ سال سن داشت در هنگام تعطیلات به خانه مادر بزرگش رفت و در استخر روی دایو پرش یک لحظه تعادلش رو از دست داد و با کناره ی استخر برخورد کرد که در اثر این برخورد شش  مهره ی ستون فقراتش شکست.وهمین اتفاق میتونست که کاکا رو از رویایش یعنی فوتبال برای همیشه از دست بده ولی با اعتقاد به خدا و عیسی مسیح(ع) سلامتی خودش رو به دست آورد چون در اون زمان وقت بیشتری برای خواندن کتاب های دینی داشتو در حال حاضر هم بعد از هر گل دستاش رو به سمت آسمان بلند می کنه و از مسیح تشکر می کنه و همین امر نشون میده که کاکا یک انسان متعصب و مذهبی هست.

کاکا در یک بازی دوستانه و در مقابل تیم رئال مادرید بود که در قالب تیم منتخب ستارگان جهان به میدان رفته بود و با گلی که به ثمر رسوند خودش رو به فوتبال جهان معرفی کرد.کاکا از جمله بازیکنان برزیلی است که بر خلاف سایر ستارگان برزیلی دیگر در یک خانواده ثروتمند و متمدن متولد شده است و فوتبال خود را از سیستم جوانان سائوپائولو شروع کرد و وقتی دیگر هم تیمی های خود را که با فقر زندگی می کردند مشاهده می کرد متاثر می شد.ودر سال ۲۰۰۲ توانست توپ طلای برزیل را کسب کند.ودر سال ۲۰۰۳ به تیم میلان پیوست.

در جام جهانی 2002 حدود  19 دقیقه مقابل کاستاریکا بازی کرد . و در اولین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل بولیوی به میدان رفت که اتفاقا گل هم زد.اما در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان یکی از ارکان تیمش به حساب می اومد که به رویای قهرمانی نرسید:این هم آمار او در جام جهانی:

تعداد بازی ۵ -دقایق بازی۴۱۲ -گل زده ۱(مقابل کرواسی) -پاس گل۱ -شوت به سمت دروازه۱۰ -شوت در چارچوب۳ -کارت زرد۰ -کارت قرمز۰ -ارتکاب خطا۷ -مورد خطا۱۷ -آفساید ۰

کاکا با دختر مدیر نمایندگی شرکت کریستین دیور در برزیل که متولد: 1987 که با این میزان تحصیلات می خواد وارد تجارت بشه در سن 16 سالگی با کاکا نامزد شدند و 2005/12/23 در هتل هایت سائوپائو لو که اولین بار همدیگر رو اونجا دیده بودند با هم ازدواج کردند. علاوه بر این کارولین اضافه بر پرتغالی که زبان مادریشه به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی،ایتالیایی مسلطه و همچنین کاکا در مصاحبه با مجله نوولا ۲۰۰۰ ازدواج با کارولین را بهترین تصمیم خود بعد از پیوستن به میلان عنوان کرد گفت:برزیل،میلان و کارولین به همراه خانواده ام زیباترین چیزها در زندگی ام هستند و آنها را عاشقانه دوست دارم.۲۳ دسامبر بی نظیرترین روز زندگی ام بود.خوشحالم که در شهر سائوپائولو با کارولین ازدواج کردم.من‌ و کارولین‌ مدت‌ زیادى‌ است‌ که‌ همدیگر را مى‌شناسیم‌ و همیشه‌ او را دوست‌ داشته‌ام. کارولین‌ درس‌ مى‌خواند و به‌ تازگى‌ هم‌ در زمینه‌ طراحى‌ لباس‌ با جورجو آرمانى‌ که‌ از دوستان‌ خانوادگى‌ ما به‌ حساب‌ مى‌آید کار مى‌کند. او استعداد زیادى‌ دارد و مطمئن‌ هستم‌ در راهى‌ که‌ پیش‌ گرفته‌ موفق‌ خواهد شد. خوشحالم‌ در کنار کارولین‌ زندگى‌ مى‌کنم.

او طرقدار تیم فراری است.به عقیده او فراری بی رقیب ترین تیم اتومبیل رانی در جهان است.کاکا از زمانی که آیرتون سنا در آن عضویت داشت عاشق این تیم بوده.با اینکه سن کمی داشته ولی او را خیلی دوست داشته است.او معتقد است برای برزیلی ها سنا یک قهرمان ملی است.به عقیده او شوماخر، باریچلو و آلونسو از بهترین رانندگان فرمول یک جهان هستند.او همچنین والنتینو روسی را جسورترین راننده ای می داند که تا به امروز روی پیست های موتورسواری دیده است.روسی یکی از دوستان نزدیک کاکاست.کاکا هم چندین بار مسابقاتش را از نزدیک دیده است.ولی چون رابطه خوبی با موتورسیکلت ندارد اصلا دوست ندارد جای روسی باشد.اما او را به خاطر مهارت هایش می ستاید.

همچنین کارلوس آلبرتوپریرا سرمربی تیم ملی برزیل درتوصیف کاکا او را یکی از بهترین ستارگان کشورش در 50 سال اخیر می داند.این هم چند تا از نظرات مهم کاکا:

چه تفاوت هایی بین برزیل واروپا در خصوص پرورش بازیکنان جوان وجود دارد؟

مسلماَ برزیل و مسایلی که دراین باشگاه وجود دارد با اروپا تفاوت های بسیار زیادی دارد .باشگاه های برزیل به دلیل این که استعدادهای زیادی در اختیار دارند از سیستم پرورش جوانان و نوجوانان بهتری بر خوردار هستند ومعمولاَ به دلیل مشکلات مالی بیشتر روی بازیکنان بومی تکیه می کنند اما احساس می کنم در ایتالیا بیشتر تیم ها حوصله پرورش بازیکنان بزرگ را ندارند وبیشتر ترجیح می دهند ستارگان جوان آمریکای جنوبی را خریداری کنند.

دستمزدهایی که این روزها بازیکنان دریافت می کنند چگونه است؟ منصفانه یا بسیار نجومی؟

به نظرم با توجه به نقش بازیکنان در فوتبال منصفانه است. تماشاگران برای دیدن بازیکنان مورد علاقه شان به ورزشگاه ها می روند و حضور این ستارگان است که هم چنین دستمزدهایی پرداخت می شو د و من آ را به خوبی نمی دانم.NBA فوتبال را جذاب می کند.

چه‌ نوع‌ موسیقى‌ را دوست‌ داری؟
من‌ موزیک‌ را خیلى‌ دوست‌ دارم‌ و برایم‌ فرقى‌ نمى‌کند کدام‌ نوعش‌ باشد. موسیقى‌ برزیلى‌ و ایتالیایى‌ را بیشتر از بقیه‌ گوش‌ مى‌کنم‌ چون‌ رابطه‌ نزدیکى‌ با زندگى‌ام‌ دارند ولى‌ به‌ غیر از موسیقى‌هاى‌ «Heavy» همه‌ چیز را مى‌پسندم.

روزهایى‌ که‌ در امیلان سپرى‌ کرده‌ای چطور بوده‌ است؟
زیبا و دوست‌داشتنی. من‌ با تمام‌ قلبم‌ میلان‌ را انتخاب‌ کردم‌ و هیچ‌ وقت‌ بابت‌ این‌ موضوع‌ احساس‌ نگرانى‌ و ترس‌ نکردم. در دو سال‌ گذشته‌ تجربیات‌ زیادى‌ از بازى‌ در یک‌ تیم‌ بزرگ‌ اروپایى‌ آموختم‌ و با بازیکنانى‌ صاحبنام‌ همبازى‌ شدم‌ و حالا مى‌خواهم‌ به‌ رؤ‌یاهایى‌ که‌ در سر دارم، دست‌ یابم، روزهاى‌ زیبا در کنار قهرمانى‌هاى‌ بزرگ.

تعطیلات‌ را چگونه‌ طی می کنی؟
تابستان‌ امسال‌ کمى‌ متفاوت‌تر با تابستان‌هاى‌ گذشته‌ بود چون‌ جام‌جهانى‌ را به‌ پایان‌ برده‌ بودیم‌ و عدم‌ موفقیت‌ برزیل‌ باعث‌ شده‌ بود تا بیشتر نیاز به‌ استراحت‌ داشته‌ باشم‌ و خوشحالم‌ همسرم‌ وضعیت‌ را کاملاً‌ درک‌ کرد و به‌ همین‌ خاطر زیاد به‌ سفر نرفتیم‌ و بیشتر در کنار خانواده‌ام‌ در سائوپائولو بودیم.

بهترین‌ دوستان‌ قدیم‌ و جدید رو بگو؟
دوستان‌ زیادى‌ دارم. در برزیل، ایتالیا و اروپا. رابطه‌ام‌ در خارج‌ از اینجا با رونالدو، روکه‌جونیور و روبینیو خیلى‌ خوب‌ است‌ و در میلان‌ هم‌ نمى‌توانم‌ از کسى‌ نام‌ ببرم‌ چون‌ همه‌ از بهترین‌ دوستان‌ من‌ هستند ولى‌ به‌ هر حال‌ رابطه‌ام‌ با دیدا، کافو، آموروسو و سرجینیو به‌ خاطر گذشته‌هایمان‌ در برزیل‌ خیلى‌ نزدیکتر است.ولی شوچنکو را بهترین مهاجم دنیا می دانم.

نقش مدیر برنامه در موفقیت یک فوتبالیست چگونه است؟

هر بازیکنی که یک مدیر برنامه حرفه ای داشته باشد می نواند با خیال راحت تری به فوتبال ادامه بدهد. بسیار دشواراست که هم بتوان روی فوتبال ومسایل درون میدان وهم مسایل حاشیه ای تمرکز کرد وبه همین دلیل باید موضوعات مربوط به رقم دستمزد وانتقالات را به مدیر برنامه سپرد.

بهترین نوع برخورد به رسانه ها و مطبوعات چیست؟

در فوتبال ارتباط مناسب با رسانه ها از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست. این به معنی مصاحبه های هر روزه ممتعدد با روزنامه ها نیست اما نباید نقش رسانه ها را در فوتبال نادیده گرفت. بهترین راه حل این است که به صورت معقول وبدون هیچ حاشیه با رسانه ها ارتباط داشته باشیم.

آیا بازیکنان امروز با مشکل تعداد بازی ها در یک فصل روبه رو هستند؟

چاره ای جز پذیرفتن این وضعیت نداریم. در فوتبال حرفه ای امروز باید با این مساَله کنار بیاییم. هرچند هم اگر تعداد بازیها کم باشد. ممکن است هیجان فوتبال بازی کردن از بین برود. در هر صورت نمی توانم به این سوَال پاسخ درستی بدهم. اگر بپذیرم تعداد بازیها بسیار زیاد وفشرده است باید مقامات اجرایی تصمیمی در این خصوص بگیرند.

آیا دوپینگ مشکل بزرگ فوتبال امروز است. در این خصوص چه کاری می توان انجام داد؟

دوپینگ موضوعی خارج از کنترل نیست اما باید شرایط برخورد با آن بدقت بررسی شود. گاهی اوقات یک بازیکن از داروهای مجاز برای افزایش قدرت بدنی خود استفاده می کند اما با حاشیه وجنجال فراوان متهم به دوپینگ می شود. در هر صورت این موضوعی است که باعث زشت شدن چهره یک ورزشکار می شود وباید از بروز بیشتر آن جلوگیری کرد.

باشگاه-----------فصل----------------تعداد بازی-------تعداد گل زده
میلان---------2006-2005---------------35-------------------14
میلان---------2005-2004-----------------36-----------------7
میلان---------2004-2003-----------------30-----------------10
ساپائولو----------2003---------------------9------------------2
ساوپائولو---------2002--------------------22------------------9
ساوپائولو---------2001--------------------27-----------------12
افتخارات
یک بار قهرمانی جام جهانی در سال 2002 
یک بار قهرمانی جام کنفدراسیون ها در سال 2005
یک بار قهرمانی در سوپر کاپ اروپا در سال 2003
یک بار قهرمانی لیگ ایتالیا در سال 2003
یک بار قهرمانی در سوپر کاپ ایتالیا در سال 2004
یک بار گرفتن توپ طلای برزیل در سال 2002
دو بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن خارجی ایتالیا در سال های 2004 و ۲۰۰۶
یک بار انتخاب به عنوان بهترین هافبک اروپا در سال 2005
الان هم دوفصل است که به ریال مادرید امده والبته زیاد ندرخشیده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد